Sandero Stepway w opinii osób, które używają jej na co dzień

Poznaj oceny i informacje zwrotne naszych klientów zebrane przez niezależną platformę.

eTrusted weryfikuje i poświadcza autentyczność tych opinii.

Wszystkie komentarze zebrane przez E-Trusted na temat Dacii Sandero Stepway

eTrusted jest częścią Trusted Shops, marki numer 1 w dziedzinie handlu elektronicznego w Europie*.

4.6 / 5 Bardzo dobrze

266 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki

73%

4 gwiazdki

18%

3 gwiazdki

3%

2 gwiazdki

3%

1 gwiazdki

1%

14.05.2025

Jest to już moja czwarta z kolei Dacia (aktualnie mam też Dustera 4x4 1,3 TCE z 2020 roku). Auto świetne. Bagażnik pakowny. Silnik ekonomiczny (zwłaszcza na LPG) i bardzo dynamiczny (mam porównanie ze 150KM silnikiem z Dustera). Jest kilka rzeczy na minus: 1/ za dużo systemów bezpieczeństwa, które są "upierdliwe" i trzeba pamiętać o ciągłym ich wyłączaniu ...Szkoda, że nie można wyłączyć raz na zawsze.. To samo z systemem Start&stop. 2/ Relingi mają fajną opcję przekładania ich w poprzek jako belki dachowe- niestety belki i tak musiałem dokupić, bo te relingi są ładne ale nie praktyczne - są za grube i boxa dachowego nie da się do nich podłączyć standardowymi uchwytami. 3/ w mapie Medianav brakuje sygnału "ostrzeżenia" dzwiękowego przez podjeżdżaniem do fotoradaru. Ostrzega tylko ikona, a kto patrzy cąły czas na nawigację? W starym systemie z 2020 roku navigacja "pikała" przed fotoradarami.

21.05.2025

Nie znam fachowych nazw, ale: 1- system kontrolujący, który sprawdza, czy samochód trzyma się pasa, nie powinien skręcać kierownicy, by wyrównać tor jazdy, to bardzo stresujące i nie pomaga, powinien np. wibrować albo dawać sygnał dźwiękowy. 2 - w korku włącza się hamowanie, nie wiem, o co chodzi, ale może czujniki źle oceniają sytuację. 3 - nie działa ikona, która pokazuje dozwoloną prędkość. 4 - sygnały dźwiękowe przy przekraczaniu dozwolonej prędkości są irytujące. Zamiast tego powinien być sygnał kiedy zmienić bieg. Niby to widać na desce rozdzielczej, ale nie można bez przerwy na nią się patrzeć. 5 - przycisk sos, umieszczony na górze świeci się na czerwono. Czy nie powinien świecić się na zielono? 6 - tworzywo użyte do produkcji dywaników jest zbyt mało elastyczne i stopa na nim się ślizga, co jest niebezpieczne i mało komfortowe. Dywaniki powinny być bardziej gumowe niż plastikowe.

25.03.2025

Samochod jak najbardziej fajny, fajne wyposażenie. Wygląd nie najgorszy. Jednak są mankamenty - asystent pasy ruchu zachowuje tak jak by lepiej znał drogę niż kierowca. Gdy pada deszcz lub śnieg, a kierowca próbuje dostosować się do warunków asystent walczy z tobą bo uwaza że jest ok co nie jest prawdą. Czujki parkowania działaj jak chca albo się włącz albo nie. Nie umiem wyłapać tego chyba. A tablet ma czasem zawiechy podczas uruchamiania samochodu nie wiem dla czy czy jest to wina softwera czy tego że nie aktualizacji nie pobiera. Ogólnie samochód fajny i komfortowo się jeździ. Jedne minut niby eko ale brak wydrukowanej instrukcji w samochodzie to lekka przeginka bo otoz coś chce sprawdzić od ręki nie stety albo filmiki albo wertowanie gdzieś w czeluściach komputera lub telefonu nie zawsze się sprawdza.

9.03.2025

Ogólna ocena dobra. Ale mam parę uwag dotyczących łatwości użytkowania. Umieszczenie wejścia USB oraz uchwytu na telefon przy ekranie jest strasznie frustrujące, zbyt mało miejsca, które powoduje trudności z umieszczeniem telefonu, którego uchwyt "zachodzi" na ekran. Kłopoty z integracją nawigacji, system domaga się oryginalnego kabla do telefonu, nie krótszego niż 1 m. Na innym nie działa. Statyczny obraz na ekranie, trzeba przesuwać strzałkami, nie jest dotykowy, obecnie to już jest standard. Ponadto brak wieszaków przy uchwytach w tylnej części samochodu i nieergonomiczne opuszczanie osłon słonecznych, zagłębienie na dłoń tylko po stronie odokiennej. Pilot zamykający samochód reaguje w momencie przejścia na tył samochodu w celu otwarcia bagażnika. Mechanicznie auto spisuje się bardzo dobrze.

4.01.2025

Automatyczna skrzynia biegów "mocno" szarpie na początku jazdy. Trzeba się przyzwyczaić. Trzeba również bardzo uważać na system START/STOP przy ruszaniu pod górkę. Zdarza się, że silnik nie włącza się dostatecznie szybko i kilka razy samochód mógł stoczyć się, gdyby nie odpowiednia reakcja kierowcy. Asystent utrzymania pasa ruchu jest tragiczny. Komputer działa tak, że w niektórych momentach bardzo agresywne ruchy kierownicą mogą spowodować wypadek. System zawsze jest włączony, więc trzeba pamiętać o jego wyłączaniu przy praktycznie każdej jeździe na drodze szybkiego ruchu. System nie załącza się podczas jazdy w mieście. Za takie pieniądze oczekiwałbym trochę lepszych systemów...

11.06.2025

W końcu doczekaliśmy się pięknych aut spod marki Dacia. Ciekawe jest to że przyciąga spojrzenia innych osób, zarówno gdy sie jedzie i gdy jest zaparkowana. Może to dla mnie jest nawet wada bo chciałem proste, skromne auto. Dacia Sandero Stepway to tak naprawdę Renault jej firma matka, zależało mi na marce znanej, cenionej za bezawaryjność, oraz żeby nie było przesycone elektroniką, różnymi systemami komfortu. Jest komofrtowo, duży wyświetlacz, klimatyzacja, zwykły hamulec ręczny, dla osoby która nie potrzebuje gadzetów niepotrzebnych które nowe auta są teraz przeładowane, mam wszystko to co mi potrzeba a rozpoznawanie znaków, i inne można wyłączyć dwoma kliknięciami.

6.01.2025

Samochód wygodny (szczególnie fotele bardzo wygodne - przejechałem bez zatrzymania 400 km po autostradzie i wysiadłem beż żadnych bólów pleców czy zdrętwiałych nóg), oszczędny ( min. 420 km na jednym zbiorniku 35 l. gazu, a jak się jedzie bez wariacji to ponad 450). Ma wszystko co nowoczesne auto, w tym duży wyświetlacz, kontrolę jazdy, bardzo intuicyjny kokpit i różne ustawienia też łatwe w obsłudze. Jeżdżę od ponad 35 lat i przejechałem ponad milion kilometrów kilkunastoma markami (też busami trochę) nowymi i używanymi i wiem co mówię. Cena adekwatna do standardu.

21.06.2025

Samochód prowadzi się świetnie, ma wszystkie udogodnienia, niczego nie brakuje, na plus dobra ergonomia, sprawdzone rozwiązania technologiczne, prostota konstrukcji. Oczywiście jest kilka drobnostek, które nie są do końca idealne, ale można się do nich przyzwyczaić to dźwignia otwierania klapki wlewu paliwa, jest zbyt blisko fotela kierowcy, łatwo się brudzi i zawadza o dywanik, podłokietnik w pakiecie comfort ... jest zbyt krótki i prowadząc samochód nie są się z niego korzystać (chyba, że ktoś ma długie ręce i przesunie się bardzo blisko do kierownicy).

6.01.2025

Wrażenia z użytkowania samochodu są bardzo pozytywne. Trochę nowych funkcji, których nie miałem w poprzednim modelu, musiałem się nauczyć z nich korzystać. Nie wszystkie jeszcze zastosowałem, z powodu braku doświadczenia elektronicznego na obecnym poziomie. Z pomocą pracowników serwisu co pewien czas uczę się czegoś nowego. Trochę denerwują mnie odgłosy plastików we wnętrzu oraz korygowanie toru jazdy przy większych prędkościach. Poza tym ok! No i oczywiście ktoś zarysował lakier na przednich drzwiach !!! Makabra!

13.03.2025

Sandero "ujeżdżane" od 27 grudnia 2024. Do tej pory 6000 km i brak poważnych zarzutów. Z tych mniejszych, to fakt, że korek oleju w skrzyni biegów nie był dokręcony i trochę już wyciekło - czysta ciekawość kazała mi zdjąć osłonę podwozia i tam zajrzeć. 1/4 obrotu załatwiła sprawę. Może jeszcze to, że małe krążki samoprzylepnej taśmy naklejone z tyłu pod klapą bagażnika (pod gumowe odbojniki) nie znajdowały się w miejscu zaznaczonym przez producenta tylko 1,5 cm przesunięte... I to chyba wszystko na dziś:-)

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

POZNAJ DACIĘ SANDERO STEPWAY

Te modele również mogą się podobać...

DUSTER
DUSTER
Już od 97 600 zł
SANDERO
SANDERO
Już od 61 300 zł