Ty masz pytania, my mamy odpowiedzi.
Obsługa techniczna, akcesoria, systemy multimedialne, gwarancja, finansowanie…
Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi na pytania, których potrzebujesz.
Znajdź odpowiedzi na swoje pytania, przeglądając poniższe tematy
Historię serwisową udostępniamy wyłącznie właścicielowi pojazdu, za czas kiedy nim był lub jest nim nadal.
W celu uzyskania powyższej informacji wyślij do nas formularz wraz ze skanem dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem samochodu.
W związku z obowiązującym w Polsce Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, nie możemy przekazywać historii dotyczącej serwisowania pojazdu osobie nie będącej właścicielem pojazdu w danym okresie.
Instrukcje obsługi do samochodów Dacia są dostępne wyłącznie w formie pliku PDF.
W celu uzyskania instrukcji w pliku PDF wyślij do nas formularz podając numer nadwozia (VIN) pojazdu. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Jeśli posiadasz samochód Dacia pochodzący z rynku polskiego, skontaktuj się z Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem 22-852-41-13. Jesteśmy dostępni dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Przygotuj tylko numer nadwozia (VIN) swojego samochodu Dacia. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Jeśli posiadasz samochód Dacia sprowadzony z zagranicy, skontaktuj się z dealerem Dacia.
Kod lakieru znajduje się na tabliczce znamionowej Twojego samochodu.
Pomóc Ci może również dealer Dacia.
Możesz to sprawdzić w My Dacia. Aplikację My Dacia w prosty sposób możesz pobrać z Google Play lub App Store.
Potrzebujesz tylko numeru nadwozia (VIN) pojazdu, a następnie wybierz zakładkę „Umowy i gwarancje” żeby sprawdzić daty gwarancji. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Możesz to sprawdzić tutaj.
Szczegółowe informacje uzyskasz również u dealera Dacia.
Ogólne Warunki Gwarancji DACIA wydawane są przez sprzedawcę przy odbiorze nowego samochodu od dealera DACIA.
Jeśli je zagubiłeś, chętnie Ci pomożemy, przygotuj tylko numer nadwozia swojego samochodu DACIA. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E i zadzwoń do nas 800 900 804 lub skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Historię serwisową udostępniamy wyłącznie właścicielowi pojazdu, za czas kiedy nim był lub jest nim nadal.
W celu uzyskania powyższej informacji wyślij do nas formularz wraz ze skanem dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem samochodu.
W związku z obowiązującym w Polsce Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, nie możemy przekazywać historii dotyczącej serwisowania pojazdu osobie nie będącej właścicielem pojazdu w danym okresie.
Tak, możesz to zrobić za pośrednictwem naszego sklepu Dacia Shop. To proste, potrzebny Ci będzie tylko nr nadwozia (VIN) i przebieg. Wskaż preferowanego dealera Dacii i wybierz usługę.
Twój najbliższy dealer Dacia z przyjemnością dobierze część, poda Ci jej cenę i zamówi ją dla Ciebie.
Producent udostępnia dokumentację techniczną pojazdów dla uprawnionych podmiotów zarejestrowanych z działalnością gospodarczą w branży motoryzacyjnej za pośrednictwem strony internetowej https://newdialogys.renault.com/.
DACIA udziela gwarancji na akumulator napędowy na okres 96 miesięcy z ograniczeniem przebiegu do 120 000 km (bez limitu przez pierwsze 2 lata), w zależności od tego co wystąpi wcześniej.
Dacia Spring oferuje zasięg do 230 km w cyklu WLTP mieszanym* oraz 305 km w cyklu miejskim WLTP City. Pełne naładowanie kompaktowego akumulatora (26,8 kWh) umożliwia tygodniową jazdę po mieście!
*Cykl WLTP mieszany składa się w 57% z tras miejskich, w 25% z tras podmiejskich i w 18% z jazdy autostradą.