Dacia Jogger w opinii osób, które używają jej na co dzień

Poznaj oceny i informacje zwrotne naszych klientów zebrane przez niezależną platformę. eTrusted weryfikuje i poświadcza autentyczność tych opinii.

Wszystkie komentarze zebrane przez E-Trusted na temat Dacii Jogger

eTrusted jest częścią Trusted Shops, marki numer 1 w dziedzinie handlu elektronicznego w Europie*.

4.4 / 5 Dobrze

199 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki

64%

4 gwiazdki

23%

3 gwiazdki

6%

2 gwiazdki

4%

1 gwiazdki

2%

21.06.2025

Na plus: nowy, ładnie pachnie i jest na gwarancji.

Widoczność podczas cofania jest tragiczna, okienka malutkie, dobrze że są czujniki parkowania bo już bym pewnie parę osób skasował kiedy pasażerowie dodatkowo zasłaniają widoczność.

Czujnik przeszkód podczas normalnej jazdy kilka razy się załączył bez widocznego powodu.

Nie da się wyłączyć świateł zewnętrznych, same się włączają, wyłączają dopiero po otwarciu drzwi. W temacie świateł - bardzo dobrze oświetlają drogę, nie mam zastrzeżeń.

Silnik malutki, zanim zaskoczy turbo - z trudem rusza.

Wymiarami zewnętrznymi identyczny z Logan MCV ale w środku tyle plastiku, że jest znacznie mniej miejsca. Dla wyższych wzrostem niezbyt wygodnie.

Tankowanie gazem nie działa na każdej stacji - zdarza się że zatankuje za 20-30 groszy i przestaje pompować - problem występuje regularnie, na niektórych stacjach obsługa podchodziła ambicjonalnie do tematu i próbowała pomóc, pomimo to nie udawało się zatankować. W okolicach domu wiem które stacje są kompatybilne z Joggerem, na dalszych wyjazdach zawsze jest to niespodzianka.

Po ponad roku jeżdżenia nadal zdarza się że niespodziewanie gaśnie np. na środku skrzyżowania. Dopuszczam że to z mojej winy, chociaż jeżdżę 20 lat i nie miałem takich problemów z poprzednimi samochodami. Ale prawdziwym problemem jest ponowne zapalanie, czasami w ogóle nie reaguje na przekręcenie kluczyka i rozrusznik załącza się dopiero za 3-4 razem, czasem sam odpala po zgaśnięciu, ktoś chyba przesadził z "inteligentną" elektroniką.

10.12.2024

To już prawie pół roku, od kiedy jeżdżę Joggerem (hybryda). Ogólnie jestem zadowolony, prowadzi się znośnie, zwłaszcza w porównaniu z np. Berlingo. Wykończenie wnętrza, choć dość toporne, nie przeszkadza. Codzienne korzystanie z samochodu jest wygodne.

Co do rozczarowań - no cóż, ta hybryda pali więcej niż można wyczytać, szczególnie, jeśli jedzie się autostradą z prędkością 140km/h - wtedy można przekroczyć 8l/100km. Paradoksalnie, największe zużycie jest na włączonym tempomacie. Poza autostradą jest znośnie, chociaż od początku zimy zużycie wzrosło o około litr na sto.

Skrzynia automatyczna zmienia późno - silnik ma już naprawdę wysokie obroty. Tak jest nawet przy jeździe mało intensywnej po płaskim, co ciekawe, tryb Eco nie ma znaczącego wpływu - tutaj spokojnie jest pole do popisu dla oprogramowania skrzyni.

A co do oprogramowania, też mogłoby być bardziej dopracowane - nie udaje się zapanować nad systemem audiowizualnym - przy uruchamianiu pojazdu włączy się, albo nie, niezależnie od tego, czy w momencie zatrzymania pojazdu był włączony - to taka niegroźna przypadłość. Jak dla mnie też zbyt krótko po wyłączeniu silnika świeci się oświetlenie wnętrza i nie ma możliwości jego włączenia nawet fizycznym przełącznikiem - głównie to czuć w bagażniku, gdzie, zanim się dotrze po wyjściu z auta, już nie raz jest ciemno.

21.06.2025

Dacia Jogger (mam0 rocznik 2024, 1.0 ECO-G) to dobry, budżetowy samochód. Ma swoje wady, do których zaliczę: 1) brak płynności jazdy przy ruszaniu i rozpędzaniu się w warunkach miejskich - skrzynie biegów jest krótka i wymaga dość częstych zmian 2) oszczędności w wykończeniu (np. brak zabezpieczenia naroża klapy bagażnika, co jest niebezpieczne, gdyż grozi rozbiciem głowy, czy też nawigacja dostępna poprzez kabel do komórki a nie bezpośrednio, co jest już technologią sprzed kilku lat). Ale poza tym ma same zalety: 1) płynność jazdy przy 120 - 130 km/h 2) łatwość przyspieszenia na trasie 3) pojemność bagażnika - bezcenna! 4) oszczędność (w wersji z montowanym gazem) przy prędkości 60 - 80 km to 6,5 l/100 km gazu (nie benzyny) = 3,3 l/100 km benzyny. Przy 120 km/h to 8 l gazu = 4,1 l benzyny. Przy tych gabarytach samochodu (i wadze) to wynik rewelacyjny.

20.06.2025

Auto jest ekonomiczne, wyposażenie również mi odpowiada, jakość, trwałość na właściwym poziomie. Bagażnik robi mega wrażenie, potrzebuję takiego, a nie pseudo bagażnika jak u konkurencji, niby duży suv a 400 litrow bagażnik, w cenie auta 150-170 k pln. Irytujące jest, że na postoju radio i zasilanie wyłączane jest po kilku minutach, u innych producentów nie stosuje się takich rozwiązań.

Teraz 2 największe wady: wiadomo świadomie wybrałem moc 100 km, ale mogłoby być 130-140 km i ta tapicerka... łatwo się zmywa to fakt, ale to jest po prostu plandeka, latem tragedia.

Powiem tak, te rzeczy poprawicie i dla mnie auto prawie idealne, na pewno rozważę kolejną dacię za 1,5 roku, kiedy skończę leasing obecnej. Jestem otwarty na kontakt z Państwa strony nt. nowych ofert, bo nie mam czasu na śledzenie zmian i wprowadzanych nowych modeli czy rozwiązań.

4.12.2024

Plusy: Kapitalna pojemność bagażnika. Jak na litrowy silnik (z LPG) i rozmiary pojazdu auto jest zaskakująco żwawe. Dla spokojnego kierowcy jazda z tempomatem na dłuższe wyprawy jest bardzo komfortowa. Ogromna poprawa jeśli chodzi o bezpieczeństwo, liczba czujników wokół samochodu i kamera cofania ogromnie wpływają na łatwość manewrowania, co przy relatywnie długim samochodzie jest ważne.

Minusy: beznadziejny system audio. Mimo sześciu głośników gra fatalnie co przy Android Auto i możliwości podpięcia sobie aplikacji z muzyką jest nie bez znaczenia.

Fotele pokryte tkaniną odporną na plamy są fatalne, siedzenie i plecy są w cieplejsze dni od razu zapocone.

Mimo lepszych materiałów wykończenia wnętrza, plastiki w chłodne dni skrzypią i drżą bardziej niż w starym Loganie 2.

11.02.2025

Autem przejechałem 5000 km.

Do tej pory bez zastrzeżeń.

Plusy:

- auto praktyczne, pojemne

- oszczędne: spalanie benzyna: 6-6,5 litra; gaz 8-9 na 100km.

- modułowe relingi dachowe

- wysoki prześwit, łatwiejsze parkowanie przy krawężnikach

- dobre oświetlenie, przednie reflektory LED

- auto zwinne jak na swoje gabaryty, dobrze się prowadzi

- auto dobrze zaprojektwane, spawy wzmocnione mastyką.

Minusy:

- wyciszenie, nie jest źle- po prostu mogłoby być nieco lepiej

- uszczelki w drzwiach - wydają się być słabej jakości.

Ogólnie auto warte polecenia.

Zobaczymy jak z trwałością silnika - tutaj zdania są podzielone ale jestem dobrej myśli.

Silnik 3-cylindrowy, nie jest demonem prędkości ale jest oszczędny. Do przewozu Rodziny w 100% wystarczy.

22.06.2025

Samochód sprawuje się dobrze .Jest oszczędny (ma fabryczną instalacje LPG) zużycie benzyny i LPG zgodne z rzeczywistością .silnik 1,0 100KM daje radę na trasach (pełne obciążenie 2 dorosłe osoby i 5 dzieci) natomiast w górach trochę więcej mocy by się przydało.Tak samo większy zbiornik LPG (wchodzi 41-44 litry)trochę mało a miejsce jest na większą butle.Słaby nawiew klina na tylne siedzenia i mała szerokość kabiny w 2 urzędzie siedzeń tylko 142cm (poprzednik mał nawet 3 cm więcej🙁).cena jest dobra i ona rekompensuje pewne niedobory .Chociaż mogli by wsadzić większa butle gazu i poprawić szerokość kabiny w 2 rzędzie (samochód szerszy o 2,8cm od poprzednika a środek węższy o 3cm gdzie tu logika ?

20.06.2025

Jakosc do ceny zachowana, spalanie tak jak podaje producent (a to rzadkosc), 7 miejsc przydatne, silnik jak na 1.0 i 100km dosc żwawy, design jak na auto tego typu ok.

Z minusow (aczkolwiek cena czyni cuda, wiec takie minusy "na wyrost") - kolo 16" troche za male jak na auto tych gabarytow, wygluszenie dosc slabe, zwlaszcza szumy od okien, po niespelna dwoch miesiach juz cos skrzypi i denerwuje ucho, tapicerka microcloud wyglada dobrze ale praktyczna nie jest... Pas bezpieczenstwa tylni srodkowy biegnie przez caly srodek az do konca auta w bagazniku... Kamera cofania jest wystraczaja (nie potrzeba full hd) ale moglaby byc tez opcja ze ja zalaczyc a nie tylko przy zalaczeniu biegu wstecznego

4.02.2025

Opowiem o minusach bo cała reszta jest na mocny plus:

-Skrzynia biegów jest b krótka, trzeba się mocno nawachlować. Głównie z jej powodu żałuję że nie wybrałem hybrydy,

-Bardzo mocno brakuje elektrycznie składanych luster,

-Przydalyby się jakieś nakładki na wykladzine w obszarze wsiadania do 3 rzędu, strasznie się tam brudzi.

-Fabryczny uchwyt na telefon jest za mały na dzisiejsze telefony,

Ostatni to taki pół plus/ pół minus: tapicerka rzeczywiście jest łatwa w utrzymaniu w czystości i przy trójce dzieci w fotelikach się sprawdza ale dla kierowcy jest to męczarnia - mokre plecy po paru minutach jazdy, a mamy zimę. Bez nakładki wentylujacej na przednie fotele coś czuję się nie obejdzie.

4.01.2025

Pojemny bagażnik, wszystko się mieści, jest wysoka, żadne większe nierówności pokonuję bez obaw. Jest też oszczędna, na gazie spalanie 7,5l/100km - przy spokojnej jeździe. Denerwująca jest kontrola pasa ruchu, czasem niepotrzebnie koryguje tor jazdy, i tzw szarpie za kierownice - oj wprawia w irytacje, rozpozawanie znaków drogowych też do poprawki przez producenta, w mojej miejscowości nie rozpoznaje terenu zabudowanego mimo bardzo widocznego znaku, także przy progu zwalniajacym 20km/h "ciągnie" ostrzeżenie przez całe miasto - żenujący i śmieszny system. Za to wspomaganie gwałtownego hamowania, jest super, miałem okazje się przekonać, fajnie poprawia bezpieczeństwo.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

POZNAJ DACIĘ JOGGER