Poznaj oceny i informacje zwrotne naszych klientów zebrane przez niezależną platformę. eTrusted weryfikuje i poświadcza autentyczność tych opinii.
Wszystkie komentarze zebrane przez E-Trusted na temat Dacii Jogger
eTrusted jest częścią Trusted Shops, marki numer 1 w dziedzinie handlu elektronicznego w Europie*.
26.06.2025
Silnik niestety jest zbyt słaby, oczywiście jeździ, bardzo wyraźnie czuć że to tylko 3 cylindry, spala w mieście ok. 9l. gazu na 100km, klimatyzacja mało wydajna i hałasująca, w trybie automatycznym dziwnie działa, trzeszcząca podczas jazdy klapa bagażnika (chyba niska sztywność nadwozia), mechacąca się wykładzina podłogi (strasznie się kudłaci)serwis powiedział, że tak ma być, a ja mam jeszcze w domu 16 letniego Logana i nie ma tego problemu, tapicerka w ogóle nie przepuszcza powietrza i po 10 minutach jazdy masz mokre plecy i 4 litery, automatyczne włączanie świateł działa zbyt późno, a martwe pola w lusterkach to gadżet, na który szkoda pieniędzy, kompletnie głupieje na autostradach, a w deszczu świeci prawie cały czas. Oczywiście, serwis twierdzi, że tak ma być. Niewygodny, bo zbyt krótki i nieregulowany centralny podłokietnik. Z pozytywów: system multimedialny nie zawiesza się (nie to co w mojej służbowej Octavii), bezpieczny prześwit i krótkie zwisy, czytelne zegary i fabryczna instalacja LPG nieźle z nimi zsynchronizowana, analogowe sterowanie wentylacją i klimatyzacją, sporo miejsca na fotelach 6 i 7, każdy z nich można niezależnie złożyć czy wyjąć i mistrzowsko rozwiązane modułowe relingi i belki na dachu, to jest super patent. Gniazda zapalniczki dla każdego z 3 rzędów siedzeń (Octavia ma jedno i to w bagażniku), wygodne, mimo wcześniejszych obaw, sterowanie radiem z joysticka przy kierownicy. Chore interwały wymiany oleju i filtrów, 30000km olej , a filtr fazy ciekłej LPG 60000km, lotnej 30000, wymieniajcie wcześniej, to dalej zajedziecie. To niewiele kosztuje i jest proste w wymianie.
21.06.2025
Na plus: nowy, ładnie pachnie i jest na gwarancji.
Widoczność podczas cofania jest tragiczna, okienka malutkie, dobrze że są czujniki parkowania bo już bym pewnie parę osób skasował kiedy pasażerowie dodatkowo zasłaniają widoczność.
Czujnik przeszkód podczas normalnej jazdy kilka razy się załączył bez widocznego powodu.
Nie da się wyłączyć świateł zewnętrznych, same się włączają, wyłączają dopiero po otwarciu drzwi. W temacie świateł - bardzo dobrze oświetlają drogę, nie mam zastrzeżeń.
Silnik malutki, zanim zaskoczy turbo - z trudem rusza.
Wymiarami zewnętrznymi identyczny z Logan MCV ale w środku tyle plastiku, że jest znacznie mniej miejsca. Dla wyższych wzrostem niezbyt wygodnie.
Tankowanie gazem nie działa na każdej stacji - zdarza się że zatankuje za 20-30 groszy i przestaje pompować - problem występuje regularnie, na niektórych stacjach obsługa podchodziła ambicjonalnie do tematu i próbowała pomóc, pomimo to nie udawało się zatankować. W okolicach domu wiem które stacje są kompatybilne z Joggerem, na dalszych wyjazdach zawsze jest to niespodzianka.
Po ponad roku jeżdżenia nadal zdarza się że niespodziewanie gaśnie np. na środku skrzyżowania. Dopuszczam że to z mojej winy, chociaż jeżdżę 20 lat i nie miałem takich problemów z poprzednimi samochodami. Ale prawdziwym problemem jest ponowne zapalanie, czasami w ogóle nie reaguje na przekręcenie kluczyka i rozrusznik załącza się dopiero za 3-4 razem, czasem sam odpala po zgaśnięciu, ktoś chyba przesadził z "inteligentną" elektroniką.
21.06.2025
Dacia Jogger (mam0 rocznik 2024, 1.0 ECO-G) to dobry, budżetowy samochód. Ma swoje wady, do których zaliczę: 1) brak płynności jazdy przy ruszaniu i rozpędzaniu się w warunkach miejskich - skrzynie biegów jest krótka i wymaga dość częstych zmian 2) oszczędności w wykończeniu (np. brak zabezpieczenia naroża klapy bagażnika, co jest niebezpieczne, gdyż grozi rozbiciem głowy, czy też nawigacja dostępna poprzez kabel do komórki a nie bezpośrednio, co jest już technologią sprzed kilku lat). Ale poza tym ma same zalety: 1) płynność jazdy przy 120 - 130 km/h 2) łatwość przyspieszenia na trasie 3) pojemność bagażnika - bezcenna! 4) oszczędność (w wersji z montowanym gazem) przy prędkości 60 - 80 km to 6,5 l/100 km gazu (nie benzyny) = 3,3 l/100 km benzyny. Przy 120 km/h to 8 l gazu = 4,1 l benzyny. Przy tych gabarytach samochodu (i wadze) to wynik rewelacyjny.
20.06.2025
Auto jest ekonomiczne, wyposażenie również mi odpowiada, jakość, trwałość na właściwym poziomie. Bagażnik robi mega wrażenie, potrzebuję takiego, a nie pseudo bagażnika jak u konkurencji, niby duży suv a 400 litrow bagażnik, w cenie auta 150-170 k pln. Irytujące jest, że na postoju radio i zasilanie wyłączane jest po kilku minutach, u innych producentów nie stosuje się takich rozwiązań.
Teraz 2 największe wady: wiadomo świadomie wybrałem moc 100 km, ale mogłoby być 130-140 km i ta tapicerka... łatwo się zmywa to fakt, ale to jest po prostu plandeka, latem tragedia.
Powiem tak, te rzeczy poprawicie i dla mnie auto prawie idealne, na pewno rozważę kolejną dacię za 1,5 roku, kiedy skończę leasing obecnej. Jestem otwarty na kontakt z Państwa strony nt. nowych ofert, bo nie mam czasu na śledzenie zmian i wprowadzanych nowych modeli czy rozwiązań.
22.06.2025
Samochód sprawuje się dobrze .Jest oszczędny (ma fabryczną instalacje LPG) zużycie benzyny i LPG zgodne z rzeczywistością .silnik 1,0 100KM daje radę na trasach (pełne obciążenie 2 dorosłe osoby i 5 dzieci) natomiast w górach trochę więcej mocy by się przydało.Tak samo większy zbiornik LPG (wchodzi 41-44 litry)trochę mało a miejsce jest na większą butle.Słaby nawiew klina na tylne siedzenia i mała szerokość kabiny w 2 urzędzie siedzeń tylko 142cm (poprzednik mał nawet 3 cm więcej🙁).cena jest dobra i ona rekompensuje pewne niedobory .Chociaż mogli by wsadzić większa butle gazu i poprawić szerokość kabiny w 2 rzędzie (samochód szerszy o 2,8cm od poprzednika a środek węższy o 3cm gdzie tu logika ?
20.06.2025
Jakosc do ceny zachowana, spalanie tak jak podaje producent (a to rzadkosc), 7 miejsc przydatne, silnik jak na 1.0 i 100km dosc żwawy, design jak na auto tego typu ok.
Z minusow (aczkolwiek cena czyni cuda, wiec takie minusy "na wyrost") - kolo 16" troche za male jak na auto tych gabarytow, wygluszenie dosc slabe, zwlaszcza szumy od okien, po niespelna dwoch miesiach juz cos skrzypi i denerwuje ucho, tapicerka microcloud wyglada dobrze ale praktyczna nie jest... Pas bezpieczenstwa tylni srodkowy biegnie przez caly srodek az do konca auta w bagazniku... Kamera cofania jest wystraczaja (nie potrzeba full hd) ale moglaby byc tez opcja ze ja zalaczyc a nie tylko przy zalaczeniu biegu wstecznego
25.06.2025
Samochód sprawdza się. Poprawić można oprogramowanie. W nowszym modelu rozpoznawanie znaków nie zawsze działa poprawnie. W nieco starszym modelu należałoby dokonać aktualizacji oprogramowania by lepiej odpowiadało temu z nowszego, w szczególności wyświetlania odległości z czujników cofania a nie tylko sygnalizacji dźwiękowej. Brakuje licznika kilometrów i zużycia paliwa od momentu ustawianego przez kierowcę by szacować zużycie w danym okresie a nie tylko od początku eksploatacji. Brakuje pomiaru/szacowania i wyświetlania spalania gazu. Przydałaby się możliwość wyboru przez kierowcę obrazu kamery przedniej lub tylnej na wyświetlaczu.
26.06.2025
Autko spełniło moje oczekiwania,mimo większych rozmiarów od poprzedniego a był nim hundaj matrix bardzo ładnie mieści się wszędzie wnuki zadowolonencała piątka mieści się na pokładzie tylne fotele super łatwo się eozkłada więc Ok,a gdy potrzebna większ przestrzeń bagażową t też super.Prowadzi się lekko przed dotarciem trochę mulaste (zanim wystartowało to miałam wrażenie że trzeba popchnąć ale teraz po 3000 kilometrów śmiga. No nie jest to auto rajdowe ale na codzienną eksploatację jako rodzinne auto do rozwożenia dzieci,zakupy,zaopatrzenie firmy i wypady za miasto jest świetne.Polecam miejsca dla pasażerów wystarczająco.
20.06.2025
Bardzo dużym problemem w aucie jest brak nawiewu na tył. W 2 rzędzie jest przez to bardzo gorąco (ten nawiew na nogi nic nie daje) . W 3 rzędzie nie da się wytrzymać z gorącą. Minusem jest także nagłośnienie. Pomimo najbogatszej wersji z tyłu wcale nie słychać muzyki. Niestety podobnie jak w Dacii Duster 2 problemem są parujące szyby . Na pewno nie zostawię tego auta, jest niedopracowane
20.06.2025
generalnie auto prowadzi się dobrze, jednak ... . No właśnie 3 dorosłe osoby(kobiety) i 3 średniej wielkości walizki i auto staje się nadsterowne. Źle prowadzi się wtedy na autostradach i s-kach, gdzie jazda z prędkością optymalną jest wręcz niemożliwa. Wydaje się, że coś jest nie tak z rozłożeniem środka ciężkości. No nie wiem ale takie mam odczucie z niedawnej jazdy (około 1100km).
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
POZNAJ DACIĘ JOGGER