Poznaj oceny i informacje zwrotne naszych klientów zebrane przez niezależną platformę.
eTrusted weryfikuje i poświadcza autentyczność tych opinii.
 
Wszystkie komentarze zebrane przez E-Trusted na temat Dacii Sandero Stepway
eTrusted jest częścią Trusted Shops, marki numer 1 w dziedzinie handlu elektronicznego w Europie*.
27.06.2025
Pękający lakier na prawych drzwiach pasażera wewnątrz drzwi.Tylne drzwi wewnątrz odpryski lakieru , nad tylna prawa lampa niechlujnie nałożona szpachla bądź lakier(widzące sople) Wgniecione tylne prawe drzwi przy klamce i na dole.klapa bagażnika nierówne szczeliny plus z jednej strony zapadnięta, uszkodzony termostat,odstający plastik w bagażniku. Zostałem oszukany kupując nowe auto z wadami.
Nasza odpowiedź
11.08.2025
20.06.2025
Samochód posiada wiele funkcji i w miarę bogate wyposażenie co jest przydatne i ułatwia wiele czynności, ale posiada również wady. Niewątpliwie problemem nr 1 dla mnie jest brak wygłuszenia wnętrza samochodu. Przy jeździe powyżej 90 km/h staje się to bardzo uciążliwe wręcz męczące. Jakość wykończenia siedzeń zarówno z przodu jak i tylna kanapa pozostawia wiele do życzenia.
4.01.2025
Luźne obicia drzwi. Wypadając zaślepki śrub w uchwytach drzwi. Luźne odboje tylnej klapy bagażnika, wypadające i nie dające się ponownie zamontować. Nowe odbije podobnie nie trzymają sie. Nie działające poprawnie kierunkowskazy. Nie zawsze działają. Mimo włączenia nie słychać tzw klikania wewnątrz ani nie widać migających świateł.
6.02.2025
Świetnie pali, na pełnym baku gazu przejadę 550 km! To rewelacyjny wynik.
Jadąc na "S" lub Autostradzie mój samochód jest jak marionetka. Jak zawieje tak poleci. Mocno to przeszkadza w jeździe.
Zakupy, keyboard i gitara dzieci, a jest ich 3 sztuki to za dużo jak na to auto :-)
Następny będzie większy ;-)
12.06.2025
Niestety trafilem na egzemplarz ktory przy dodawaniu gazu wydawał odglos gruchotania…
W serwisie niestety byli bezradni bo wszystko miescilo sie w granicach standartow Renault …
Sprzedalem auto po 3 miesiacach stratny okolo 25000 … stad moje niezadowolenie …
Nasza odpowiedź
11.08.2025
Dziękujemy za przekazanie opinii. Jest nam przykro, że samochód nie spełnił Pana oczekiwań. Zapewniamy, że wszelkie uwagi naszych Klientów są dla producenta cennym źródłem informacji i inspiracją do ciągłego doskonalenia produktów.
3.02.2025
Odebrałam porysowana w paru miejscach plus jedna wgniotka. Samochod czesto odpala dopiero za drugim razem. Na poczatku jazdy zdarza sie ze gasnie, czasem go przymula. Cala reszta raczej ok...spalanie fajnie na lpg na benzynie pali jak smok.
Nasza odpowiedź
6.03.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo nam przykro, że samochód nie spełnił w pełni Pani oczekiwań.Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się zgłoszonym kwestiom i znaleźć najlepsze rozwiązanie, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
25.05.2025
Po upływie czterech miesięcy pompa paliwa uszkodziła się, samochód nie odpalał. Po naprawie fabryczna instalacja gazowa nie działała poprawnie, silnik wydawał dziwne stuki które samoistnie zniknęły po upływie kolejnego tygodnia.
Nasza odpowiedź
1.07.2025
Dziękujemy za opinię i opis sytuacji. Przykro nam z powodu niedogodności, które Pana spotkały. Jeśli problem z instalacją gazową lub inne niepokojące objawy nadal występują, prosimy o kontakt z infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804– chętnie sprawdzimy i pomożemy znaleźć rozwiązanie.
22.06.2025
wysokie spalanie w trybie miejskim, 10 litrów lpg 8 litrów benzyny / 100 km. Jak na samochód z silnikiem o pojemności 999 cm3 to według mnie za dużo.
12.02.2025
Moja Dacia ma przebieg ok. 1600 km i już drugi raz będzie serwisowana z powodu awarii systemu hamulcowego.
Nasza odpowiedź
6.03.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo nam przykro, że doświadczyła Pani takiej sytuacji. Bezpieczeństwo i komfort naszych klientów są dla nas priorytetem, dlatego mamy nadzieję, że ponowna wizyta w serwisie przyniosła oczekiwane rezultaty. Jeśli natomiast ma Pani dalsze uwagi prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
9.03.2025
Bardzo łatwo rysyjące się plastiki i lakier. Toporny. Na plus wygląd, cena i prosta obsługa.
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
 
POZNAJ DACIĘ SANDERO STEPWAY
Dziękujemy za przekazanie swojej opinii. Jest nam bardzo przykro, że spotkały Pana opisane niedogodności w nowym pojeździe. Rozumiemy, jak ważna jest jakość wykonania i bezproblemowe użytkowanie auta od pierwszych dni. Zależy nam na doprecyzowaniu i wyjaśnieniu poruszonych kwestii, dlatego uprzejmie prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.