Odkryj nasze nowe rozwiązania zaprojektowane z myślą o ułatwieniu i zwiększeniu komfortu podróży.
Systemy zaprojektowane z myślą o zapewnieniu idealnych wrażeń z jazdy
Uprość wszystkie swoje podróże dzięki naszej najnowszej gamie systemów multimedialnych zintegrowanych na 10-calowym ekranie i ciesz się:
Podróżowanie nigdy nie było tak przyjemne!
Wyrusz w drogę z 10-calowym ekranem pokładowym Media Display. Dzięki systemowi Android 12, Media Display charakteryzuje się intuicyjnym interfejsem, pozwalającym zarządzać wszystkimi technologiami samochodu.
Miej wszystko pod kontrolą dzięki naszym usługom online, które dostarczają ważnych i praktycznych informacji, niezależnie od tego, czy jesteś w pojeździe, czy zarządzasz samochodem zdalnie za pośrednictwem aplikacji MyDacia.
Podłącz swój smartfon bezprzewodowo za pomocą Android Auto™ lub Apple CarPlay™, aby uzyskać dostęp do ulubionych aplikacji, muzyki i funkcji telefonu bez odrywania wzroku od drogi.
Nigdy nie zgubisz orientacji dzięki nawigacji online, oferującej aktualizacje ruchu drogowego w czasie rzeczywistym i stale aktualizowane mapy, bezpłatnie przez 8 lat.
Skorzystaj z naszego sklepu App Store, aby w intuicyjny i przyjazny dla użytkownika sposób zapoznać się z szeregiem przydatnych aplikacji wybranych dla Ciebie przez Dacię.
Wybierz swoją ulubioną muzykę i korzystaj bez ograniczeń z systemu audio 3D opracowanego przez Arkamys®.
Możesz spersonalizować cyfrowe zegary (widok, widżety) za pomocą przycisków przy kierownicy. Możesz na przykład wybrać widok minimalistyczny.
Stwórz ekran główny dla Nowego Media Display i Nowego Media Nav Live, który odzwierciedla Twoją osobowość, dostosowując 4 widżety. Zapewniają one bezpośredni dostęp do ulubionych funkcji.
Konfiguracja widżetów w kilku szybkich krokach:
Automatyczny system powiadomień na ekranie powiadomień informuje o dostępności nowej wersji Nowego Media Display i Nowego Media Nav Live.
Po zaakceptowaniu proponowanej aktualizacji, system multimedialny Nowy Media Display i Nowy Media Nav Live zostanie zaktualizowany automatycznie, bez konieczności podłączania pamięci.
Aktualizacja map HERE odbywa się automatycznie i bezprzewodowo.
Przejdź do kategorii Samochód z paska menu i wybierz ustawienia. Następnie kliknij System, potem Język i wybierz język.
Aby sprawdzić kompatybilność swojego telefonu z replikacją smartfona w swojej Dacii, odwiedź dedykowaną stronę.
W przypadku nieprawidłowego działania wyświetlacza Nowego Media Display lub Nowego Media Nav Live należy skontaktować się z Działem ds. Multimediów.
Twój ekspert Dacia zajmie się wszystkim! Usługi online aktywowane są w momencie przekazania samochodu. Aby uzyskać więcej informacji, zapraszamy do kontaktu Działem ds. Multimediów.
Niektóre usługi mogą być używane bezpośrednio w Twoim Nowym Media Display i Nowym Media Nav Live, inne wymagają pobrania aplikacji My Dacia. Pobierz ją na swój smartfon Android lub iOS i utwórz konto My Dacia.
Wskazówka: upewnij się, że Twój samochód znajduje się w zasięgu sieci, aby móc korzystać ze swoich usług.
Aby dowiedzieć się, czy Twoje usługi są aktywne:
W przypadku nieprawidłowego działania, skontaktuj się z Działem ds. Multimediów.
Usługi online możesz odnowić za pomocą smartfona na swoim koncie My Dacia. Po wygaśnięciu usług, ich przedłużenie będzie możliwe za pomocą sklepu Dacia Connect Store lub u dowolnego Autoryzowanego Partnera Dacia.
Aby tymczasowo dezaktywować usługi połączone pojazdu, zarządzaj swoją prywatnością, wyłączając gromadzenie danych.
Możesz to zrobić:
Udostępnianie połączenia pozwala połączyć się z Internetem przy użyciu danych komórkowych smartfona.
Można również korzystać z aplikacji pobranych ze sklepu App Store.
Do działania, usługi Dacia i HERE potrzebują niektórych danych, takich jak geolokalizacja.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z polityką danych osobowych Dacia.
W przypadku nieprawidłowego działania jednej z usług połączonych, upewnij się najpierw, czy udostępnianie danych zostało zaakceptowane. Bez tej zgody nie możesz używać usług online.
W przypadku usług zdalnych My Dacia, upewnij się, że konto My Dacia zostało prawidłowo zsynchronizowane z samochodem.
Jeżeli problem nadal występuje, prosimy o kontakt z Działem ds. Multimediów.
Sprzedając samochód, pamiętaj o usunięciu swoich danych osobowych. Aby to zrobić, wystarczy zresetować system multimedialny z profilu administratora (pierwsze konto utworzone w samochodzie), wykonując poniższe czynności:
Nie zapomnij o usunięciu samochodu z konta My Dacia zgodnie z poniższymi instrukcjami:
Nie trzeba tworzyć profilu użytkownika. Możesz także zalogować się jako gość, co daje dostęp do większości dostępnych usług, ale nie możesz korzystać z usług zdalnych My Dacia, ponieważ nie masz powiązanego konta.
Możesz utworzyć do 5 profili użytkowników w systemie Nowy Media Display oraz Nowy Media Nav Live.
Spersonalizuj swój profil, łącząc go z kontami My Dacia i pobieraj ulubione aplikacje z App Store.
Twój profil Nowy Media Display i Nowy Media Nav Live, w połączeniu z Twoim kontem My Dacia, zapewnia jeszcze bardziej spersonalizowane wrażenia.
Możesz używać tych samych identyfikatorów Google dla poszczególnych profili w Twoim systemie multimedialnym openR link, jednak tylko pierwszy utworzony profil (Profil Administratora) będzie mógł zarejestrować konto MY Dacia.
Aby korzystać z usług połączonych w aplikacji My Dacia, Twój smartfon musi posiadać wersję równą lub wyższą:
W dniu przekazania samochodu, dealer pomoże ci połączyć samochód z Twoim kontem My Dacia
Pamiętaj, dodanie samochodu do konta poprzez wpisanie numeru VIN nie pozwala na korzystanie z usług Dacia Connect. Tylko właściciel pojazdu bądź użytkownik będący w stanie uruchomić samochód może zalogować się do konta My Dacia na ekranie systemu multimedialnego, aby korzystać z usług Dacia Connect.
Tak, można podłączyć kilka pojazdów do tego samego konta My Dacia, a dealer pomoże w dniu dostawy zsynchronizować konto My Dacia z pojazdem.
W tym celu:
UWAGA W danym momencie z pojazdem może być połączone tylko jedno konto My Dacia.
W dniu dostawy, dealer pomoże Ci zsynchronizować konto My Dacia z pojazdem.
Nie, nie jest możliwe podłączenie tego samego pojazdu do kilku kont My Dacia.
poniedziałek - piątek
9:00 - 17:00
Aby oszczędzić czas, przygotuj dowód rejestracyjny swojego samochodu oraz zapisz wersję oprogramowania systemu, znajdującą się na ekranie ustawień.
* Połączenie telefoniczne nie podlega dodatkowej opłacie.
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Poznaj ofertę Dacii
Gama Dacii
Obsługa techniczna