Dacia Jogger w opinii osób, które używają jej na co dzień

Poznaj oceny i informacje zwrotne naszych klientów zebrane przez niezależną platformę. eTrusted weryfikuje i poświadcza autentyczność tych opinii.

Wszystkie komentarze zebrane przez E-Trusted na temat Dacii Jogger

eTrusted jest częścią Trusted Shops, marki numer 1 w dziedzinie handlu elektronicznego w Europie*.

4.4 / 5 Dobrze

199 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki

64%

4 gwiazdki

23%

3 gwiazdki

6%

2 gwiazdki

4%

1 gwiazdki

2%

17.03.2025

Samochód jak za takie pieniądze jest słaby spodziałem się czegoś lepszego a na pewno bardziej działającego ponieważ od początkiu są problemy z asystentem utrzymania pasa ruchu (ciągle wyskakują komunikaty podczas prowadzenia samochodu o trzymaniu kierownicy) . Servis nie potrafi zająć się dobrze samochodem tz. przy założeniu czujników ciśnienia nie wyważyli kół i się zaczęło po kolejnej wizycie na początku stycznia w serwisie wyważyli koła lecz nie przekazali mi rzekomo że jest skrzywiona felga o czym dowiedziałem się na kolejnej wizycie w lutym. niesyty po wyjeździe z servisu w styczniu okazało się że kierownica nie stoi na wprost tylko jest przekrzywiona w prawo.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

17.04.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że doświadczenia związane z użytkowaniem pojazdu oraz obsługą serwisową nie spełniły Pana oczekiwań. Rozumiemy, jak frustrujące mogą być problemy z systemami wspomagającymi jazdę oraz kwestie związane z jakością obsługi w serwisie.

Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się zgłaszanym przez Pana sytuacjom i wyjaśnić wszystkie niejasności. Bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.

10.03.2025

Moje auto ma 4500km przebiegu, przyjechało do salonu na odbiór z fabrycznie obitym, bądź obitym w transporcie progiem po wewnętrznej stronie drzwi. Z powodu usterek, i awarii byłem już dwukrotnie w ASO. W dniu pisania tej opinii pojawiła się kolejna usterka...

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

17.04.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami. Bardzo nam przykro, że Pana samochód miał problemy już po tak krótkim czasie użytkowania. Zdecydowanie nie jest to standard, który chcielibyśmy oferować naszym klientom.

Mamy nadzieję, że udało się bez problemu usunąć usterkę. Jeżeli jednak problem nadal występuje, prosimy o kontakt bezpośredni z infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

4.12.2024

Zepsuła się 2 miesiące po kupnie.

Samochód straciłem na 10 dni. Po czym poinformowano mnie że auto nie wykazuje awarii i mi oddano.

Jeśli wyskakują błędy skrzyni i układu wydechowego to jednak coś autu dolega?

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Rozumiemy, że pojawiające się błędy mogą budzić obawy. Przykro nam z powodu tych doświadczeń. Jeżeli nadal, pomimo diagnozy i opinii serwisu, ma Pan jakiekolwiek wątpliwości co do sprawności Pana pojazdu, zapraszamy do ponownego kontaktu z dowolnym Autoryzowanym Partnerem Dacia, w celu ich omówienia.

3.02.2025

Źle spasowane elementu wewnatrz pojazdu i odmowa ich poprawy przez serwis. Ponadto problemy z kompresorem, który sie wyłącza podczas jazdy, oczywisxie serwis nie znalazl problemu. Takze slabo.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.02.2025

Dziękujemy za opinię. Państwa satysfakcja jest dla nas kluczowa, dlatego, jeśli sprawa nie została jeszcze zakończona, prosimy o telefon na infolinię Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804, abyśmy mogli bliżej przyjrzeć się sprawie.

10.03.2025

Plastiki niespasowane wszystko trzeszczy plastiki same odchodne klipsy puszczają na szczęście auto pracuje o zarabia jedyny plus

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

17.04.2025

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że jakość wykończenia wnętrza nie spełniła Pana oczekiwań. Zależy nam na komforcie użytkowania, dlatego każda taka uwaga jest dla nas cenna.

8.06.2025

Bardzo źle działający asystent pasa ruchu i klimatyzacja automatyczna tak jakby czujnik temperatury w środku nie działał

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

11.08.2025

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że działanie asystenta pasa ruchu oraz klimatyzacji automatycznej nie spełnia Pani oczekiwań. Aby ustalić przyczynę i ewentualnie skorygować działanie tych systemów, prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem, który przeprowadzi szczegółową diagnostykę pojazdu. Pani uwagi przekażemy również do producenta jako cenny sygnał do dalszych analiz.

7.06.2025

Mało miejsca, słabe materiały, kiepskie wykończenie,

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

1.07.2025

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że samochód nie spełnił Pana oczekiwań pod względem jakości wykończenia i przestronności. Każda taka informacja jest dla nas cenna i przekazujemy ją do odpowiednich działów. Pragniemy zapewnić, że producent stale pracuje nad udoskonaleniem i rozwojem swoich produktów biorąc pod uwagę opinie swoich Klientów.

11.03.2025

Przestać przysyłać mi spam.

3.02.2025

Komfort

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.02.2025

Pana opinia jest dla nas bardzo ważna. Przykro nam, że auto nie spełniło oczekiwań. Producent analizuje wszelkie uwagi i na ich podstawie wprowadza udoskonalenia w swoich produktach.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

POZNAJ DACIĘ JOGGER