Poznaj oceny i informacje zwrotne naszych klientów zebrane przez niezależną platformę. eTrusted weryfikuje i poświadcza autentyczność tych opinii.
Wszystkie komentarze zebrane przez E-Trusted na temat Dacii Jogger
eTrusted jest częścią Trusted Shops, marki numer 1 w dziedzinie handlu elektronicznego w Europie*.
17.03.2025
Samochód jak za takie pieniądze jest słaby spodziałem się czegoś lepszego a na pewno bardziej działającego ponieważ od początkiu są problemy z asystentem utrzymania pasa ruchu (ciągle wyskakują komunikaty podczas prowadzenia samochodu o trzymaniu kierownicy) . Servis nie potrafi zająć się dobrze samochodem tz. przy założeniu czujników ciśnienia nie wyważyli kół i się zaczęło po kolejnej wizycie na początku stycznia w serwisie wyważyli koła lecz nie przekazali mi rzekomo że jest skrzywiona felga o czym dowiedziałem się na kolejnej wizycie w lutym. niesyty po wyjeździe z servisu w styczniu okazało się że kierownica nie stoi na wprost tylko jest przekrzywiona w prawo.
Nasza odpowiedź
17.04.2025
10.03.2025
Moje auto ma 4500km przebiegu, przyjechało do salonu na odbiór z fabrycznie obitym, bądź obitym w transporcie progiem po wewnętrznej stronie drzwi. Z powodu usterek, i awarii byłem już dwukrotnie w ASO. W dniu pisania tej opinii pojawiła się kolejna usterka...
Nasza odpowiedź
17.04.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami. Bardzo nam przykro, że Pana samochód miał problemy już po tak krótkim czasie użytkowania. Zdecydowanie nie jest to standard, który chcielibyśmy oferować naszym klientom.
Mamy nadzieję, że udało się bez problemu usunąć usterkę. Jeżeli jednak problem nadal występuje, prosimy o kontakt bezpośredni z infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
4.12.2024
Zepsuła się 2 miesiące po kupnie.
Samochód straciłem na 10 dni. Po czym poinformowano mnie że auto nie wykazuje awarii i mi oddano.
Jeśli wyskakują błędy skrzyni i układu wydechowego to jednak coś autu dolega?
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Rozumiemy, że pojawiające się błędy mogą budzić obawy. Przykro nam z powodu tych doświadczeń. Jeżeli nadal, pomimo diagnozy i opinii serwisu, ma Pan jakiekolwiek wątpliwości co do sprawności Pana pojazdu, zapraszamy do ponownego kontaktu z dowolnym Autoryzowanym Partnerem Dacia, w celu ich omówienia.
3.02.2025
Źle spasowane elementu wewnatrz pojazdu i odmowa ich poprawy przez serwis. Ponadto problemy z kompresorem, który sie wyłącza podczas jazdy, oczywisxie serwis nie znalazl problemu. Takze slabo.
Nasza odpowiedź
27.02.2025
Dziękujemy za opinię. Państwa satysfakcja jest dla nas kluczowa, dlatego, jeśli sprawa nie została jeszcze zakończona, prosimy o telefon na infolinię Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804, abyśmy mogli bliżej przyjrzeć się sprawie.
10.03.2025
Plastiki niespasowane wszystko trzeszczy plastiki same odchodne klipsy puszczają na szczęście auto pracuje o zarabia jedyny plus
Nasza odpowiedź
17.04.2025
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że jakość wykończenia wnętrza nie spełniła Pana oczekiwań. Zależy nam na komforcie użytkowania, dlatego każda taka uwaga jest dla nas cenna.
8.06.2025
Bardzo źle działający asystent pasa ruchu i klimatyzacja automatyczna tak jakby czujnik temperatury w środku nie działał
Nasza odpowiedź
11.08.2025
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że działanie asystenta pasa ruchu oraz klimatyzacji automatycznej nie spełnia Pani oczekiwań. Aby ustalić przyczynę i ewentualnie skorygować działanie tych systemów, prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem, który przeprowadzi szczegółową diagnostykę pojazdu. Pani uwagi przekażemy również do producenta jako cenny sygnał do dalszych analiz.
7.06.2025
Mało miejsca, słabe materiały, kiepskie wykończenie,
Nasza odpowiedź
1.07.2025
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że samochód nie spełnił Pana oczekiwań pod względem jakości wykończenia i przestronności. Każda taka informacja jest dla nas cenna i przekazujemy ją do odpowiednich działów. Pragniemy zapewnić, że producent stale pracuje nad udoskonaleniem i rozwojem swoich produktów biorąc pod uwagę opinie swoich Klientów.
11.03.2025
Przestać przysyłać mi spam.
3.02.2025
Komfort
Nasza odpowiedź
27.02.2025
Pana opinia jest dla nas bardzo ważna. Przykro nam, że auto nie spełniło oczekiwań. Producent analizuje wszelkie uwagi i na ich podstawie wprowadza udoskonalenia w swoich produktach.
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
POZNAJ DACIĘ JOGGER
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że doświadczenia związane z użytkowaniem pojazdu oraz obsługą serwisową nie spełniły Pana oczekiwań. Rozumiemy, jak frustrujące mogą być problemy z systemami wspomagającymi jazdę oraz kwestie związane z jakością obsługi w serwisie.
Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się zgłaszanym przez Pana sytuacjom i wyjaśnić wszystkie niejasności. Bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.