Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
12.05.2025
Nowy, ciekawy kształt z pewnością wyróżnia samochód na ulicy. To moja pierwsza hybryda ale jestem w pełni usatysfakcjonowana spalaniem samochodu. W mieście prawie 80% jazdy elektrycznej! Wnętrze OK choć mogłoby być wykonane z mniejszej ilości plastiku ale jakość do ceny na DUŻY PLUS. Mały wybór kolorów.
9.03.2025
Wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami poza systemem multimedialnym. Niedługo po zakupie pojawił się błąd uniemożliwiający rozmowy telefoniczne przez bluetooth. Obsługa stwierdziła, że faktycznie jest to błąd oprogramowanie i trzeba czekać na aktualizację, ale kiedy ona się pojawi nie wiem nikt.
9.03.2025
Czekam od 2.5 miesiąca na aktualizację systemu pokładowego. Przestał działać radar; nowy miał być pod koniec stycznia, potem pod koniec lutego. I nadal (09.03.2025) nic się nie wydarzyło.
Z innych zauważonych mankamentów, fatalnie działa mechanizm zamykania drzwi (obie strony) na tylnej kanapie.
10.01.2025
Wygląd i wyposażenie mego modelu bez uwag.
Zestaw multimedialny zawiesza się i jest podatny na teperaturę zewnętrzną.
Obroty silnika są nieadekwatne do potrzeb trakcyjnych -silnik wyje mimo spokojnej jazdy.
Tryb EV - załącza się w sposób nieprzewidywalny.
Mało ekonomiczny powyżej 110 km/h.
9.03.2025
Automatyczne wycieraczki mogły by być obsługiwane przez pokrętło przy kierownicy, wyświetlanie komunikatu o braku przedniej kamerki nie można skasować i pozbawia kierowcę obrotomierza. Wyświetlanie komunikatów w ogóle niepotrzebne - są informacje przekazywane za pomocą ikon. Reszta super.
4.02.2025
już w pierwszym tygodniu użytkowania zauważyłam wgniecenie w drzwiach, fabrycznie zamalowane. Niemalże równocześnie na czwartym biegu trząsł się drążek biegów, co wszystko zostało natychmiast zgłoszone. Potem padło oprogramowanie. Masakra! Nowe auto, a ja pięć razy byłam już na serwisie.
Nasza odpowiedź
27.02.2025
4.01.2025
Wszystko ok, poza tabletem i stabilnością oprogramowania. Częste zawiechy, duży wpływ niskich temperatur na stabilność systemu. Brak samodzielnego wykonania aktualizacji oprogramowania, które to miało być w grudniu, podobno coś nie wypaliło. Zdecydowanie temat do poprawy. Pozdrawiam. SC.
3.03.2025
"Zawieszający" się tablet, momentami nie ma możliwości odbioru stacji radiowych. Sytuacja ulega poprawie po unieruchomieniu i ponownym uruchomieniu silnika. Może gdyby zastosować jakąś możliwość resetowania tabletu - chociaż najlepszym rozwiązaniem byłoby brak zaistniałych problemów.
27.03.2025
Jestem zadowolony z wyglądu samochodu, prowadzenia, oszczędnego a zarazem dynamicznego silnika 1,0 lpg. Przeszkadzają mi drobne niedociągniecia modelu Dacia DUSTER III takiej jak: zawieszające się radio, czeszcząca półka tylna, zbierające się błoto i brud na uszczelce tylnych drzwi.
5.01.2025
Nie mam uwag, samochód w pełni spełnił moje oczekiwania. Swietnie zachowuje się w górach, dzięki automatyczynemu napędowi na cztery koła sprawnie porusza się w wymagającym terenie, do tego du prześwit i koła 18 calowe. Nawet przy całorocznych oponach sprawnie porusza się po śniegu.
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że sprawa zgłoszenia w serwisie została rozwiązana pomyślnie, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.