Opinie klientów Dacii DusterDacia Duster w opinii osób, które używają jej na co dzień

Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted

Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*

4.4 / 5 Dobrze

526 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki(ek)

57%

4 gwiazdki(ek)

26%

3 gwiazdki(ek)

10%

2 gwiazdki(ek)

3%

1 gwiazdki(ek)

1%

12.05.2025

Nowy, ciekawy kształt z pewnością wyróżnia samochód na ulicy. To moja pierwsza hybryda ale jestem w pełni usatysfakcjonowana spalaniem samochodu. W mieście prawie 80% jazdy elektrycznej! Wnętrze OK choć mogłoby być wykonane z mniejszej ilości plastiku ale jakość do ceny na DUŻY PLUS. Mały wybór kolorów.

9.03.2025

Wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami poza systemem multimedialnym. Niedługo po zakupie pojawił się błąd uniemożliwiający rozmowy telefoniczne przez bluetooth. Obsługa stwierdziła, że faktycznie jest to błąd oprogramowanie i trzeba czekać na aktualizację, ale kiedy ona się pojawi nie wiem nikt.

9.03.2025

Czekam od 2.5 miesiąca na aktualizację systemu pokładowego. Przestał działać radar; nowy miał być pod koniec stycznia, potem pod koniec lutego. I nadal (09.03.2025) nic się nie wydarzyło.

Z innych zauważonych mankamentów, fatalnie działa mechanizm zamykania drzwi (obie strony) na tylnej kanapie.

10.01.2025

Wygląd i wyposażenie mego modelu bez uwag.

Zestaw multimedialny zawiesza się i jest podatny na teperaturę zewnętrzną.

Obroty silnika są nieadekwatne do potrzeb trakcyjnych -silnik wyje mimo spokojnej jazdy.

Tryb EV - załącza się w sposób nieprzewidywalny.

Mało ekonomiczny powyżej 110 km/h.

9.03.2025

Automatyczne wycieraczki mogły by być obsługiwane przez pokrętło przy kierownicy, wyświetlanie komunikatu o braku przedniej kamerki nie można skasować i pozbawia kierowcę obrotomierza. Wyświetlanie komunikatów w ogóle niepotrzebne - są informacje przekazywane za pomocą ikon. Reszta super.

4.02.2025

już w pierwszym tygodniu użytkowania zauważyłam wgniecenie w drzwiach, fabrycznie zamalowane. Niemalże równocześnie na czwartym biegu trząsł się drążek biegów, co wszystko zostało natychmiast zgłoszone. Potem padło oprogramowanie. Masakra! Nowe auto, a ja pięć razy byłam już na serwisie.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.02.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że sprawa zgłoszenia w serwisie została rozwiązana pomyślnie, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.

4.01.2025

Wszystko ok, poza tabletem i stabilnością oprogramowania. Częste zawiechy, duży wpływ niskich temperatur na stabilność systemu. Brak samodzielnego wykonania aktualizacji oprogramowania, które to miało być w grudniu, podobno coś nie wypaliło. Zdecydowanie temat do poprawy. Pozdrawiam. SC.

3.03.2025

"Zawieszający" się tablet, momentami nie ma możliwości odbioru stacji radiowych. Sytuacja ulega poprawie po unieruchomieniu i ponownym uruchomieniu silnika. Może gdyby zastosować jakąś możliwość resetowania tabletu - chociaż najlepszym rozwiązaniem byłoby brak zaistniałych problemów.

27.03.2025

Jestem zadowolony z wyglądu samochodu, prowadzenia, oszczędnego a zarazem dynamicznego silnika 1,0 lpg. Przeszkadzają mi drobne niedociągniecia modelu Dacia DUSTER III takiej jak: zawieszające się radio, czeszcząca półka tylna, zbierające się błoto i brud na uszczelce tylnych drzwi.

5.01.2025

Nie mam uwag, samochód w pełni spełnił moje oczekiwania. Swietnie zachowuje się w górach, dzięki automatyczynemu napędowi na cztery koła sprawnie porusza się w wymagającym terenie, do tego du prześwit i koła 18 calowe. Nawet przy całorocznych oponach sprawnie porusza się po śniegu.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

Większe możliwości z Dusterem