Opinie klientów Dacii DusterDacia Duster w opinii osób, które używają jej na co dzień

Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted

Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*

4.3 / 5 Dobrze

643 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki(ek)

53%

4 gwiazdki(ek)

29%

3 gwiazdki(ek)

9%

2 gwiazdki(ek)

4%

1 gwiazdki(ek)

3%

18.04.2025

Problemy z multimediami.

11.05.2025

Jestem mega zadowolony

9.05.2025

Wszystko ok

4.05.2025

Montować nowe samochody z większą starannością by w przyszłości inni użytkownicy nie musieli na drugi dzień po wyjeździe z salonu wołać lawety w obcym mieście bo się skrzynia biegów zablokowała.

Poza tym po czwartym tankowaniu zawiesił się czujnik napełnienia zbiornika gazu i nie odciął tankowania i teoretyczny zbiornik na 50L dał się napełnić do 56L. Całe szczęście że nie było upału bo dowiedzielibyście się o usterce z wiadomości w telewizji.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

26.05.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo nam przykro z powodu opisanego doświadczenia – rozumiemy, jak frustrująca i stresująca musiała być taka sytuacja, szczególnie tuż po odebraniu nowego samochodu.

Każda uwaga dotycząca jakości pojazdu jest dla nas niezwykle cenna i przekazujemy ją bezpośrednio do producenta, aby takie incydenty nie powtarzały się w przyszłości.

Mamy nadzieję, że opisane problemy ze skrzynią biegów oraz czujnikiem gazu zostały rozwiązane pomyślnie, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.

4.05.2025

Auto po 2 tygodniach i przejechaniu niespełna 600 km, wyświetliło komunikat STOP, serwis i odjechało na lawecie.

Przez pierwszy miesiąc 4 dni w serwisie i rozkładają ręce, bo nie mają wytycznych z centrali, jak tę usterkę naprawić.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

26.05.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że spotkała Panią taka sytuacja – doskonale rozumiemy, jak duży zawód może sprawić awaria nowego auta i związany z tym brak dostępności pojazdu.

Jeśli sprawa nadal nie została rozwiązana, prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804. – postaramy się przyspieszyć działania i zapewnić pełne wsparcie.

24.10.2024

Auto ogólnie oceniam bardzo dobrze. Jest sporo rzeczy, które bardzo mi się podobają:

1. Światła ledowe naprawdę dobrze oświetlają drogę, a system automatycznej zmiany świateł bardzo ułatwia prowadzenie auta w nocy.

2. Duster jest drugim autem, w którym testuje automatyczną wycieraczkę i jest to coś co poleciłbym każdemu kierowcy.

3. Kolejną rzeczą są podgrzewane lusterka świetna sprawa w deszczowe i zimowe dni, jedyne co bym dodał to możliwość włączania tej funkcji niezależnie od podgrzewania tylnej szyby.

4. Fakt, że auto jest wysokie przypadnie do gustu wielu fanom wędkarstwa czy zbierania grzybów.

5. Pakiet parkowania również robi robotę czujniki i kamery działają jak należy. Może jedynie dodałbym możliwość większej regulacji głośności czujników bo mimo, że ustawiłem je najciszej to i tak bardzo głośno ostrzegają o zbliżaniu się do przeszkody. A jakość obrazu z kamer jak dla mnie jest ok.

6. Wygląd auta to wiadomo kwestia gustu ale moim zdaniem porównując go do nowych aut innych marek idealnie wpisuje się w obecne trendy stylistyczne i jest po prostu ładny. A w porównaniu do poprzednich wersji Dustera mega zmiana na plus. Dacia oby tak dalej!!!

7. Ogrzewane siedzenia działają jak należy, trzy stopnie regulacji mocy grzania wystarczają zupełnie. Fajnie byłoby tylko dodać ofertę podgrzewania tylnej kanapy. Ale mega plus za podgrzewaną kierownicę.

8. Opcja blokowania otwierania tylnych szyb również jest super, szczególnie docenią ją rodzice małych dzieci.

9. Asystent zmiany pasa ruchu działa i dobrze, że jest taka opcja chociaż ja osobiście go wyłączam bo irytuje mnie jak ktoś łapie mi za kierownicę kiedy prowadzę. Ale wydaje mi się, że w tych czasach nowe auto powinno być wyposażone w tego typu systemy.

10. System START STOP działa chociaż czas na jaki auto gaśnie jest stosunkowo krótki więc może w dużych miastach realnie wpłynął by na poprawę zużycia paliwa. Jak dla mnie może wpłynąć jedynie na szybsze zużycie rozrusznika, a nie na ekologię.

11. Android auto świetna rzecz w szczególności dla kogoś kto używa takich aplikacji jak "Janosik" czy "Google Maps" no i asystent głosowy, który świetnie działa i ułatwia wyszukiwanie kontaktów z telefonu, także jakość rozmów jest bardzo wysoka nikt nie zarzucił mi, że słabo mnie słychać lub, że coś szumi w tle. Fajnie też, że wyświetlacz jest dzielony i można jednocześnie korzystać z "yt music" i np. "Janosika". Niestety jest też kilka rzeczy, które bym dodał:

- możliwość wyboru na ekranie dzielonym aplikacji jakie aktualnie chciałbym używać, np. zamiast "yt music" ustawić radio,

- jest także mocno ograniczona możliwość wyboru aplikacji z telefonu, które chciałbym wyświetlać i obsługiwać na ekranie samochodowym np. aplikacje do obsługi opłat za parkowanie "Apcoa Flow"

- możliwość korzystania z "Janosika" w tle korzystając z nawigacji "Google Maps"

- W "Janosiku" denerwuje także, że po wyświetleniu się komunikatu o jakimś zdarzeniu nie mogę od razu potwierdzić komunikatu tylko musze w niego kliknąć i dopiero wyświetla się opcja do potwierdzenia lub nie. No i przydała by się możliwość potwierdzania komunikatów na ekranie dzielonym, a nie tylko na pełnym ekranie.

12. Super, że są porty do ładowania telefonów także dla pasażerów tylko można by je trochę lepiej (może głębiej) umieścić bo wystające wtyki przewodów podłączonych do gniazd są często uszkadzane przez dzieciaki. Moje maluchy załatwiły już chyba 4 przewody podczas wsiadania i wysiadania, a auto mam raptem 3 miesiące i niezbyt często pozwalam im korzystać z telefonów.

13. No i Microcloud łatwość sprzątania to duży plus ale ogromny minus za brak właściwości oddychających. Po każdej przejażdżce powyżej kilkunastu kilometrów mam całe mokre plecy oczywiście w słoneczne, ciepłe dni. Przydałby się do tej tapicerki jakiś system otworów wentylacyjnych.

16.03.2025

Dzień dobry

Auto jest nie dopracowane pierwsze usterki które się pojawiły to szarpanie mocą podczas jazdy na LPG { jest takie odczucie jak by ktoś naciskał hamulec na parę sekund w nie określonych momentach jazdy{naj lepsze jest to gdy silni jest już rozgrzany} nie zapisują się żadne błędy i serwis rozkłada ręce,

po zgaszeniu silnika tablet gra tak długo aż pojawi się komunikat o słabym akumulatorze i karze uruchomić silnik wtedy wszystko zgaśnie ,

czasami po wejściu do auta tablet włączy radio kila sekund i wyłączy radio pomimo ze silnik już pracuje nie można z pozycji tabletu włączyć radia trzeba zrobić taką procedurę { zgasić silnik otworzyć drzwi zamknąć i pilotem zamknąć samochód i ponownie do niego wejść} ,

czujniki parkowania raz dają sygnały dźwiękowe a raz nie { jak im się chce } , czujniki martwego pola podczas jazdy zapalają się w lusterkach pomimo że nikt obok Mnie nie jedzie .

Nie wiem co na myśli miał Konstruktor robiąc w przednich nadkolach 3 otwory przez które wpada piach do błotników i zderzaka gdzie znajdują różne urządzenia { w tym momencie nadkole nie spełnia swojej funkcji } ,

tylne drzwi nachodzące na nadkola mają uszczelkę ochraniającą odmierzoną z aptekarską dokładnością { gdzie między szparami dostaje się piach },

akumulator trzeba ładować co 3 tygodnie,

nawigacja Hare jest do Bani aktualizuje się podczas nawigowania { a najlepsze zawsze na skrzyżowaniu},

Bezczelne jest to że nie ma podświetlanego schowka w pojeździe za

100 tysięcy zł,

Posiadałem dacie duster 2 LPG{prestiż} z 2020 roku i byłem z niej bardzo zadowolony żałuje że ją sprzedałem ,

obecny egzemplarz dacii duster 3 {w wersji jurnej } skłania moje myśli że jeżeli dacia zmierza w takim kierunku Pora zmienić markę i szukać czegoś innego.

Konstruktorzy zgalopowali się w oszczędnościach { w dacii z 2020 roku za

70 tysięcy zł miałem lepsze wyposażenie niż w obecnej}

A konkurencja na rynku motoryzacyjnym się zagęszcza pozdrawiam zespół dacia Użytkownik

13.03.2025

Do poprawy system multimedialny i interface. Ekran dotykowy często się zawiesza lub nie reaguje na dotyk w niektórych częściach (szczególnie podczas korzystania z Android Auto).

Całkowite zawieszanie się ekranu jest szczególnie częste po włączeniu samochodu, podczas korzystania z kamer przy ruszaniu i czasami podczas parkowania na koniec jazdy. W efekcie trzeba parkować bez kamer i czujniki parkowania biorąc jedynie "na słuch" ponieważ cały ekran się zawiesza.

Czujniki parkowania czasami reagują bez potrzeby (np. czujniki boczne podczas stania w korku, gdy nic się tam nie znalazło).

Kilkukrotnie samochód przestał wydawać jakiekolwiek dźwięki związane z bezpieczeństwem (czujniki parkowania, wykrycie przeszkody itp.). Zresetowanie wyświetlacza czasami wtedy pomaga ale nie zawsze.

Przy niższych temperaturach (w okolicy 0 stopni lub mniej) Często pojawia się komunikat o braku widoczności z przedniej kamery, co automatycznie wyłącza kilka systemów bezpieczeństwa w samochodzie, mimo, że widoczność z kamery jest bardzo dobra (np. podczas parkowania). Dodatkowo ten komunikat powoduje kompletne zablokowanie głównego wyświetlacza (tego za kierownicą) więc nie można wtedy zmienić wyświetlanych informacji (np. z informacji o przebiegu samochodu na aktualne spalanie itd.).

Dodatkowo samochód przekłamuje swoje spalanie na wyświetlaczu. Sprawdzam to też licząc samodzielnie przy każdym tankowaniu i różnica wynosi zwykle od 0,3 do 0,7 L/100km (samochód zaniża spalanie względem stanu faktycznego).

Poza tym samochód sprawuje się dobrze. Zapewnia w środku dużo przestrzeni i jest wygodny dla kierowcy i pasażerów. Automatyczna skrzynia biegów działa płynnie i prawie nieodczuwalnie poza sytuacjami gdy trzeba gwałtownie przyspieszyć (np. podczas wyprzedzania przy większych prędkościach), kiedy odczuwalne jest dość nieprzyjemne szarpnięcie.

6.12.2024

Z niecierpliwością oczekiwałem na nowego Dustera. Poprzednim przejeździłem 10 lat i byłem zadowolony. Samochód jeździł bez żadnych awarii. Tylko olej i paliwo. W nowym oczekiwałem większej wygody z zastosowaniem elektroniki, mapy, wspomagania, automatyczne funkcje, które w sumie zostały i tak zakazane przez Unię. Oczywiście kamery bardzo przydatne przy parkowaniu. W starym sam takie zamontowałem. W nowym Dusterze spotkały mnie od początku różne niespodzianki, szczególnie związane z zastosowaną elektroniką. Bardzo to jest irytujące, bo wszystkie obecnie oferowane pojazdy mają te same funkcję, powinien więc być to standard na rok 2024 !! Samochodem jeździ się w miarę dobrze, zadowolony jestem ze wspomagania kierownicy, chodzi leciutko. Mam wersję na gaz , więc powinno być taniej, ale z tym spalaniem to jest nie bardzo. Na samym początku miałem kłopoty ze wskazaniem pojemności i spalania na LPG. Zgłoszone usterki w Serwisie nic nie pomogło. Ale najpoważniejsze to są zatrzymania w działaniu Monitora 10 cali. Często zawiesza sie uruchamianie systemu. Ostatnio miałem tak, że ekran był czarny ja pojechałem , i czarno żadnych reakcji na klawisze, po 10 minutach ekran sie rozjaśnił i zaczęło pracować. Podobnie jest z rozpoczęciem manewrowania, wyświetlanie obrazu z kamer jest opóźnione. W czasie jazdy bardzo często żle działa przyciszanie radia, bo system chce coś nadać , ale zostaje tylko cisza. Radio często od początku ma siłę sygnału ustawioną na cichą , trzeba sie dobrze naklikać by wejść w odpowiednie menu i pogłośnić. I takie drobne niby uchybienia odbierają całą przyjemność w prowadzeniu auta. Aktualizacje miały być podobno w październiku, nadal brak. Firma zajmuje się coraz to nowszymi modelami , nie starając się poprawić działania modelu 2024.

3.02.2025

Główny problem to wyłączanie się ekranu monitora co zdarza się średnio raz w miesiącu, może aktualizacja poprawi ten błąd. W połączaniu z telefonem zdarza się, że mapa przycina a nawet się zawiesza. Kolejny problem to czujnik kamery przedniej. Zdarza się, że jest nieaktywny co ma wpływ na pokazywanie ograniczenia prędkości, utrzymanie toru jazdy i automatyczne światła. Dodatkowo przy małym gazie na pierwszym biegu potrafi gasnąć, dobre w tym to, że sam zaraz odpala. Poza tym bardzo dobrze się go prowadzi, dobrze trzyma się drogi, w miękkiej hybrydzie silniczek elektryczny robi swoją robotę-dobrze przyśpiesza. Przy większej prędkości 130/140km może przeszkadzać szum wiatru. Jak na taką cenę to jest w miarę komfortowy i wygodny. Plastiki na desce rozdzielczej wogóle mi nie przeszkadzają, ich układ i styl jest świetnie dopasowany. Jedynie co to nie należało oszczędzać na miękkich okładzinach podłokietników również na drzwiach gdzie ich nie ma i przy dłuższej jeździe odczuwa się dyskomfort na łokciach. Dobrze byłoby gdyby projektanci popracowali nad klamką tylnych drzwi, podczas mrozu i przymarznietymi drzwiami klamki sprawiają wrażenie miękkiego plastiku i strach jest wtedy silniej otwierać drzwi, żeby plastik nie pękł. Dodatkowe uchwyty to fajny patent, jednak są zbyt mało stabilne, szczególnie w połączeniu z uchwytem do telefonu. Można by popracować również nad wygłuszeniem maski silnika oraz zabezpieczeniem jej przed wodą z myjki ciśnieniowej, żeby woda nie dostawała się do silnika-elektryki. Należałoby sprawdzić dokładnie elektrykę, szczególnie ogrzewanie, przy dłuższej jeździe wyczuwalny był zapach spalenizny, po 15 minutach postoju ustał.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

Większe możliwości z Dusterem