Opinie klientów Dacii DusterDacia Duster w opinii osób, które używają jej na co dzień

Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted

Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*

4.3 / 5 Dobrze

686 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki(ek)

54%

4 gwiazdki(ek)

28%

3 gwiazdki(ek)

9%

2 gwiazdki(ek)

4%

1 gwiazdki(ek)

2%

5.10.2025

radio sie zawiesza

24.09.2025

Auto jest super.

20.07.2025

Pomocni, serdeczni, a przede wszystkim profesjonalni pracownicy w serwisie w Łodzi

19.07.2025

Po niespełna roku użytkowania rozsypała się skrzynia biegów w automacie

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

14.08.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i rozumiemy, że taka awaria po niespełna roku użytkowania jest dla Pani frustrująca. Liczymy, że usterka została już usunięta. Jeśli jednak nadal pojawiają się jakiekolwiek problemy, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszą infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

30.07.2025

Fajna jazda ,Ale usterki i usterki

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

14.08.2025

Cieszymy się, że jazda sprawia Panu przyjemność, jednak przykro nam, że pojazd wymagał tylu wizyt w serwisie. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszą infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804, abyśmy mogli dokładnie zweryfikować sytuację i znaleźć najlepsze rozwiązanie.

16.03.2025

Dzień dobry

Auto jest nie dopracowane pierwsze usterki które się pojawiły to szarpanie mocą podczas jazdy na LPG { jest takie odczucie jak by ktoś naciskał hamulec na parę sekund w nie określonych momentach jazdy{naj lepsze jest to gdy silni jest już rozgrzany} nie zapisują się żadne błędy i serwis rozkłada ręce,

po zgaszeniu silnika tablet gra tak długo aż pojawi się komunikat o słabym akumulatorze i karze uruchomić silnik wtedy wszystko zgaśnie ,

czasami po wejściu do auta tablet włączy radio kila sekund i wyłączy radio pomimo ze silnik już pracuje nie można z pozycji tabletu włączyć radia trzeba zrobić taką procedurę { zgasić silnik otworzyć drzwi zamknąć i pilotem zamknąć samochód i ponownie do niego wejść} ,

czujniki parkowania raz dają sygnały dźwiękowe a raz nie { jak im się chce } , czujniki martwego pola podczas jazdy zapalają się w lusterkach pomimo że nikt obok Mnie nie jedzie .

Nie wiem co na myśli miał Konstruktor robiąc w przednich nadkolach 3 otwory przez które wpada piach do błotników i zderzaka gdzie znajdują różne urządzenia { w tym momencie nadkole nie spełnia swojej funkcji } ,

tylne drzwi nachodzące na nadkola mają uszczelkę ochraniającą odmierzoną z aptekarską dokładnością { gdzie między szparami dostaje się piach },

akumulator trzeba ładować co 3 tygodnie,

nawigacja Hare jest do Bani aktualizuje się podczas nawigowania { a najlepsze zawsze na skrzyżowaniu},

Bezczelne jest to że nie ma podświetlanego schowka w pojeździe za

100 tysięcy zł,

Posiadałem dacie duster 2 LPG{prestiż} z 2020 roku i byłem z niej bardzo zadowolony żałuje że ją sprzedałem ,

obecny egzemplarz dacii duster 3 {w wersji jurnej } skłania moje myśli że jeżeli dacia zmierza w takim kierunku Pora zmienić markę i szukać czegoś innego.

Konstruktorzy zgalopowali się w oszczędnościach { w dacii z 2020 roku za

70 tysięcy zł miałem lepsze wyposażenie niż w obecnej}

A konkurencja na rynku motoryzacyjnym się zagęszcza pozdrawiam zespół dacia Użytkownik

13.03.2025

Do poprawy system multimedialny i interface. Ekran dotykowy często się zawiesza lub nie reaguje na dotyk w niektórych częściach (szczególnie podczas korzystania z Android Auto).

Całkowite zawieszanie się ekranu jest szczególnie częste po włączeniu samochodu, podczas korzystania z kamer przy ruszaniu i czasami podczas parkowania na koniec jazdy. W efekcie trzeba parkować bez kamer i czujniki parkowania biorąc jedynie "na słuch" ponieważ cały ekran się zawiesza.

Czujniki parkowania czasami reagują bez potrzeby (np. czujniki boczne podczas stania w korku, gdy nic się tam nie znalazło).

Kilkukrotnie samochód przestał wydawać jakiekolwiek dźwięki związane z bezpieczeństwem (czujniki parkowania, wykrycie przeszkody itp.). Zresetowanie wyświetlacza czasami wtedy pomaga ale nie zawsze.

Przy niższych temperaturach (w okolicy 0 stopni lub mniej) Często pojawia się komunikat o braku widoczności z przedniej kamery, co automatycznie wyłącza kilka systemów bezpieczeństwa w samochodzie, mimo, że widoczność z kamery jest bardzo dobra (np. podczas parkowania). Dodatkowo ten komunikat powoduje kompletne zablokowanie głównego wyświetlacza (tego za kierownicą) więc nie można wtedy zmienić wyświetlanych informacji (np. z informacji o przebiegu samochodu na aktualne spalanie itd.).

Dodatkowo samochód przekłamuje swoje spalanie na wyświetlaczu. Sprawdzam to też licząc samodzielnie przy każdym tankowaniu i różnica wynosi zwykle od 0,3 do 0,7 L/100km (samochód zaniża spalanie względem stanu faktycznego).

Poza tym samochód sprawuje się dobrze. Zapewnia w środku dużo przestrzeni i jest wygodny dla kierowcy i pasażerów. Automatyczna skrzynia biegów działa płynnie i prawie nieodczuwalnie poza sytuacjami gdy trzeba gwałtownie przyspieszyć (np. podczas wyprzedzania przy większych prędkościach), kiedy odczuwalne jest dość nieprzyjemne szarpnięcie.

6.12.2024

Z niecierpliwością oczekiwałem na nowego Dustera. Poprzednim przejeździłem 10 lat i byłem zadowolony. Samochód jeździł bez żadnych awarii. Tylko olej i paliwo. W nowym oczekiwałem większej wygody z zastosowaniem elektroniki, mapy, wspomagania, automatyczne funkcje, które w sumie zostały i tak zakazane przez Unię. Oczywiście kamery bardzo przydatne przy parkowaniu. W starym sam takie zamontowałem. W nowym Dusterze spotkały mnie od początku różne niespodzianki, szczególnie związane z zastosowaną elektroniką. Bardzo to jest irytujące, bo wszystkie obecnie oferowane pojazdy mają te same funkcję, powinien więc być to standard na rok 2024 !! Samochodem jeździ się w miarę dobrze, zadowolony jestem ze wspomagania kierownicy, chodzi leciutko. Mam wersję na gaz , więc powinno być taniej, ale z tym spalaniem to jest nie bardzo. Na samym początku miałem kłopoty ze wskazaniem pojemności i spalania na LPG. Zgłoszone usterki w Serwisie nic nie pomogło. Ale najpoważniejsze to są zatrzymania w działaniu Monitora 10 cali. Często zawiesza sie uruchamianie systemu. Ostatnio miałem tak, że ekran był czarny ja pojechałem , i czarno żadnych reakcji na klawisze, po 10 minutach ekran sie rozjaśnił i zaczęło pracować. Podobnie jest z rozpoczęciem manewrowania, wyświetlanie obrazu z kamer jest opóźnione. W czasie jazdy bardzo często żle działa przyciszanie radia, bo system chce coś nadać , ale zostaje tylko cisza. Radio często od początku ma siłę sygnału ustawioną na cichą , trzeba sie dobrze naklikać by wejść w odpowiednie menu i pogłośnić. I takie drobne niby uchybienia odbierają całą przyjemność w prowadzeniu auta. Aktualizacje miały być podobno w październiku, nadal brak. Firma zajmuje się coraz to nowszymi modelami , nie starając się poprawić działania modelu 2024.

3.02.2025

Główny problem to wyłączanie się ekranu monitora co zdarza się średnio raz w miesiącu, może aktualizacja poprawi ten błąd. W połączaniu z telefonem zdarza się, że mapa przycina a nawet się zawiesza. Kolejny problem to czujnik kamery przedniej. Zdarza się, że jest nieaktywny co ma wpływ na pokazywanie ograniczenia prędkości, utrzymanie toru jazdy i automatyczne światła. Dodatkowo przy małym gazie na pierwszym biegu potrafi gasnąć, dobre w tym to, że sam zaraz odpala. Poza tym bardzo dobrze się go prowadzi, dobrze trzyma się drogi, w miękkiej hybrydzie silniczek elektryczny robi swoją robotę-dobrze przyśpiesza. Przy większej prędkości 130/140km może przeszkadzać szum wiatru. Jak na taką cenę to jest w miarę komfortowy i wygodny. Plastiki na desce rozdzielczej wogóle mi nie przeszkadzają, ich układ i styl jest świetnie dopasowany. Jedynie co to nie należało oszczędzać na miękkich okładzinach podłokietników również na drzwiach gdzie ich nie ma i przy dłuższej jeździe odczuwa się dyskomfort na łokciach. Dobrze byłoby gdyby projektanci popracowali nad klamką tylnych drzwi, podczas mrozu i przymarznietymi drzwiami klamki sprawiają wrażenie miękkiego plastiku i strach jest wtedy silniej otwierać drzwi, żeby plastik nie pękł. Dodatkowe uchwyty to fajny patent, jednak są zbyt mało stabilne, szczególnie w połączeniu z uchwytem do telefonu. Można by popracować również nad wygłuszeniem maski silnika oraz zabezpieczeniem jej przed wodą z myjki ciśnieniowej, żeby woda nie dostawała się do silnika-elektryki. Należałoby sprawdzić dokładnie elektrykę, szczególnie ogrzewanie, przy dłuższej jeździe wyczuwalny był zapach spalenizny, po 15 minutach postoju ustał.

4.12.2024

Jeżdżę Dacią Duster od ponad 4 miesięcy. Auto sprawuje się bardzo dobrze, oprócz jednego incydentu po 3 tygodniach użytkowania - nie chciał odpalić, pomoc drogowa stwierdziła rozładowany akumulator. Wizyta w serwisie nie znalazła błędów, ponownie problem ten dotychczas nie wystąpił. Poza tym bez zastrzeżeń. Na plus dobre zestrojenie układu kierowniczego i zawieszenia. Auto jest zrywne, czuć moc pod maską. Elektronika działa bez zastrzeżeń. AppleCar świetnie współpracuje przez bluetootha z moim iphonem - zapamiętuje ustawienia i jak odpalam auto, wszystko się załącza - mapy, radio, podcasty - bez ustawiania. Nagłośnienie niestety nie jest premium, ale trochę pomaga podkręcenie basów, a wyciszenie tonów wysokich. Duster posiada kilka ciekawych rozwiązań, m.in. relingi ustawiane w poprzek czy kamera 360. Przydają się też czujniki "martwego pola" w lusterkach. Po przejściu ze zwykłych reflektorów w starym aucie na halogeny w Dusterze doceniam widoczność w nocy. A jakie minusy? W zasadzie drobnostki, kultura pracy silnika i skrzyni biegów mogła by być lepsza - cichsza i bez szarpnięć. Ale ogólnie nie mam zastrzeżeń, z wyjątkiem tego rozładowanego akumulatora na początku. Średnie spalanie po 6 tys. km wychodzi zgodnie z danymi podanymi przez producenta - 6,2 l/100km. Przy czym jednak ok. 70-75% to odcinki poza miastem, w tym częściowo na autostradzie. Jednak czy po mieście czy na autostradzie z prędkością 120-140km/h, spalanie nie przekracza 7,5l/100km. Na drodze krajowej pali ok. 5,5l. Ogólnie jest nieźle :-)

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

Większe możliwości z Dusterem