Opinie klientów Dacii DusterDacia Duster w opinii osób, które używają jej na co dzień

Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted

Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*

4.3 / 5 Dobrze

643 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki(ek)

53%

4 gwiazdki(ek)

29%

3 gwiazdki(ek)

9%

2 gwiazdki(ek)

4%

1 gwiazdki(ek)

3%

4.12.2024

Caly system. Czujniki wykrycia znaków. elektrozawór gazu. Wygluszenie drzwi. i nie chce mi sie wiecej wymieniac bo mnostwo jest problemow

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Przykro nam w związku z Pana opinią. Zależy nam na doprecyzowaniu i wyjaśnieniu poruszonych kwestii, dlatego uprzejmie prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

4.01.2025

Rozerwane poszycie fotela i po 6 miesiącach nadal niedostępny element. Źle spasowane elementy karoserii oraz odprysk lakieru na zderzaku

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

31.01.2025

Dziękujemy, że podzielił się Pan uwagami na temat swojego samochodu Dacia Duster. Mamy nadzieję, że zgłoszone przez Pana uwagi w Autoryzowanym Serwisem Dacia zostały wyjaśnione. Jeśli jednak nie zostały wyjaśnione, prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

4.12.2024

nic nie naprawiono, a nawet są inne ustawienia niż oddałem

co poprawić?

po prostu naprawić. kupiłem usługę z której nie mogę korzystać

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią, chcielibyśmy poznać jej szczegóły. W związku z tym, uprzejmie prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

10.03.2025

Samochód się zepsuł od razu po odbiorze, 56 dni w serwisie, jakiś system piszczy mimo wyłączenia asystenta. Nie kupiła bym już Dacia.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

17.04.2025

Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro z powodu sytuacji, która spotkała Panią zaraz po odbiorze samochodu. Rozumiemy, jak duże może to być rozczarowanie – szczególnie przy tak długim czasie naprawy. Mamy nadzieję, że finalnie udało się rozwiązać wszystkie usterki. Jeżeli jednak problemy nadal występują prosimy o kontakt bezpośredni z infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

6.12.2024

Wady na lakierze, po półrocznej batalii z dealerem skończyło się na zwrocie auta. Zła obsługa klienta, kadra nie wyszkolona.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

31.01.2025

Bardzo nam przykro, że doszło do takiej sytuacji i że ostatecznie nie został Pan naszym klientem. Mamy jednak nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli okazję zmienić Pana opinię na lepszą.

4.12.2024

W samochodzie nie działa zestaw głośnomówiący i trzech miesięcy nie potraficie Państwo go naprawić.

4.12.2024

Szybszy serwis, poprawa elektroniki , systemu Android, auto ściąga na lewo , ponowna kontrola.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Wszelkie nieprawidłowości weryfikowane są przez pracowników naszej sieci serwisów Dacia. Mamy nadzieję, że ponowna kontrola o której Pan wspomniał przyniosła oczekiwane rezultaty. Jeśli natomiast ma Pan dalsze uwagi prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

3.02.2025

Mam auto od trzech miesięcy i już trzy razy byłem na serwisie przy przebiegu 4587km.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.02.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że częste wizyty w serwisie mogą być frustrujące, zwłaszcza w nowym samochodzie. Jeśli problemy nadal występują, zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

6.12.2024

zawiesza sie wyswietlacz. nie można odbierac np. telefonu w czasie jazdy.

do bani.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

9.01.2025

Dziękujemy za podzielenie się uwagami. Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13 w celu weryfikacji Pana przypadku.

5.12.2024

Psuje się, nowe auto a ja mam ponowne serwisowanie w dniu jutrzejszym...

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i przykro nam z powodu napotkanych niedogodności. Mamy nadzieję, że sprawa zgłoszenia w serwisie została rozwiązana pomyślnie, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

Większe możliwości z Dusterem