Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
4.12.2024
Wieszający się ekran dotykowy ,zawieszający się obraz kamery cofania, ściszenie przyciskami radia nie powoduje efektów tylko zwiększa lub zmniejsza przykładowo głośność nawigacji lub mikrofonu więc nie można wybrać co ma być zgłaśniane z przycisków , auto również nie zamknęło się pomimo braku kluczyka w środku i odejściu od niego. Kilka razy ekran się nie uruchomił po włączeniu auta. Wykrywanie znaków przestawało działać podczas jazdy i pojawią się czerwony znaczek obok sygnalizujący nie działanie.
Nasza odpowiedź
27.12.2024
4.05.2025
Montować nowe samochody z większą starannością by w przyszłości inni użytkownicy nie musieli na drugi dzień po wyjeździe z salonu wołać lawety w obcym mieście bo się skrzynia biegów zablokowała.
Poza tym po czwartym tankowaniu zawiesił się czujnik napełnienia zbiornika gazu i nie odciął tankowania i teoretyczny zbiornik na 50L dał się napełnić do 56L. Całe szczęście że nie było upału bo dowiedzielibyście się o usterce z wiadomości w telewizji.
Nasza odpowiedź
26.05.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo nam przykro z powodu opisanego doświadczenia – rozumiemy, jak frustrująca i stresująca musiała być taka sytuacja, szczególnie tuż po odebraniu nowego samochodu.
Każda uwaga dotycząca jakości pojazdu jest dla nas niezwykle cenna i przekazujemy ją bezpośrednio do producenta, aby takie incydenty nie powtarzały się w przyszłości.
Mamy nadzieję, że opisane problemy ze skrzynią biegów oraz czujnikiem gazu zostały rozwiązane pomyślnie, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.
8.12.2024
Ten samochód nie powinien opuszczać w ogóle fabryki. Jest w fazie alfa. No może beta. Psuje się mniej więcej co 800 - 1000 km. Serwis nie ma pojęcia jak go naprawić. Ostatnia naprawa trwała równe 2 miesiące. To są żarty... a właściwie lekceważenie klienta. Dziś (przed chwilą) popsuł się ponownie. Ta sama usterka. Jeszcze jeden taki numer i zacznę procedurę zwrotu tego bubla.
Nasza odpowiedź
9.01.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i przykro nam z powodu tych doświadczeń. Mamy nadzieję, że sprawa zgłoszenia w serwisie została rozwiązana pomyślnie, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.
17.12.2024
Nieprawidłowo działająca klimatyzacja, podczas dłuższej jazdy przestaje działać! Duże problemy z oprogramowaniem i ekranem: często ekran zawiesza się, bez konkretnej przyczyny nie działają też różne funkcje. Na przykład ostatnio nie mam dostępu do kamer (nic nie było zmieniane/wgrywane/aktualizowane - po prostu pewnego dnia przestały działać).
Nasza odpowiedź
31.01.2025
Dziękujemy za podzielenie się uwagami. W celu weryfikacji zgłoszonych przez Pana kwestii zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z najbliższym Autoryzowanym Serwisem Dacia.
9.03.2025
Ogólne wrażenia z jazdy są pozytywne ale Hybryda jest bardzo głośna w trybie spalinowym. przełączanie się z elektryka na benzynę szczególnie przy prędkościach bliskich zeru tak jak np. podczas parkowania brzmi jak by ktoś młotkiem walił w silnik. to moje druga DD. powiem szczerze że raczej nie wybrał bym tego auta ponownie.
Nasza odpowiedź
17.04.2025
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że napotkał Pan problem z baterią oraz odczucia związane z głośnym przełączaniem trybów napędu. Pragniemy zapewnić, że producent stale pracuje nad udoskonaleniem i rozwojem swoich produktów biorąc pod uwagę opinie swoich Klientów.
25.06.2025
Auto posiada przebieg 76 tyś km. Serwis Karlik Poznaniu oraz Grupa Adamowscy totalnie olewają temat stuków podczas przyspieszania i zjazdu z górki. Problem z przeniesieniem napędu. Auto jest użytkowane na długich trasach Niemcy - Polska. Nie polecam nikomu tego auta. Po sprzedaży Dacia umywa ręce od wszystkiego.
Nasza odpowiedź
11.08.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jest nam przykro, że doświadcza Pan problemów z pojazdem i że dotychczasowe działania serwisu nie spełniły Pana oczekiwań. Zapewniamy, że zależy nam na rzetelnym rozpatrywaniu każdego zgłoszenia. Mamy nadzieję, że finalnie udało się rozwiązać wszystkie usterki. Jeżeli jednak problemy nadal występują prosimy o kontakt bezpośredni z infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
4.12.2024
Po problemach z instalacją gazową auto podczas trzeciej wizyty w serwisie zostało zatrzymane do wymiany modułu wtrysku. Czekam już 12 dni na naprawę. Poza tym multimedia często wieszają się, problemy z uruchomieniem aplikacji.
Z poprzedniego modelu Dustera byłem bardzo zadowolony.
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Przykro nam z powodu czasu oczekiwania na naprawę oraz problemów z multimediami. Rozumiemy, że takie doświadczenie może być rozczarowujące, szczególnie po pozytywnych wspomnieniach z poprzedniego modelu. Mamy nadzieję, że zgłoszone kwestie zostały rozwiązane, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.
3.02.2025
Niesprawny asystent kierowcy z powodu wadliwej kamery Czekam na kamerę juz 3 miesiąc... System multimedialny działa jak chce czasem wyłącza się w trakcie jazdy albo rano potrzebuje 2-3 min żeby się włączyć Brak dzwięku z rozmów telefonicznych Serwis rozkłada ręce Słabo!
Nasza odpowiedź
27.02.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że długi czas oczekiwania na część zamienną oraz problemy z systemem multimedialnym mogą być frustrujące. Mamy nadzieję, że sprawa została już rozwiązana, ale jeśli potrzebuje Pan dalszej pomocy, prosimy o kontakt z naszą infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
4.12.2024
kompletnie nieudane oprogramowanie, panel multimedialny zawiesza sie,
działa jak chce i kiedy chce.
Problem ponoc znany serwisom DACIA ale nie posiadają uaktualnionej wersji
oprogramowania a reset i wgrywanie tego samego nie ma najmniejszego sensu
Strata czasu na serwis
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Dziękujemy za podzielenie się uwagami. Rozumiemy, że problemy z oprogramowaniem i działaniem panelu multimedialnego mogą być uciążliwe. Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13 w celu weryfikacji Pana przypadku.
9.03.2025
Strasznie źle spasowane elementy karoserii wygląda to bardzo źle system multimedialny bardzo się wiesza a już to było poprawiana a źle spasowane elementy sprzedawca nie chce wziąć żadnej odpowiedzialności mam poprzednią generacje daci i jest znacznie lepiej wykonana
Nasza odpowiedź
17.04.2025
Doceniamy, że podzielił się Pan swoimi spostrzeżeniami, ponieważ pomagają nam one w doskonaleniu naszych produktów. Mamy nadzieję, że aktualizacja systemu rozwiązała problem zawieszania się multimediów, ale jeśli potrzebuje Pan dalszej pomocy, prosimy o kontakt z naszą infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
Dziękujemy za Pańską opinię. Przykro nam w związku z napotkanymi niedogodnościami i rozumiemy, jak ważna jest dla Pana niezawodność pojazdu. Sieć naszych Autoryzowanych Partnerów Dacia jest do Pana dyspozycji, dlatego zapraszamy do dowolnie wybranego serwisu Dacia, w celu weryfikacji zgłoszonych opisanych kwestii. Jeśli taka wizyta miała już miejsce, a ma Pan dalsze uwagi, prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.