Opinie klientów Dacii DusterDacia Duster w opinii osób, które używają jej na co dzień

Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted

Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*

4.3 / 5 Dobrze

643 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki(ek)

53%

4 gwiazdki(ek)

29%

3 gwiazdki(ek)

9%

2 gwiazdki(ek)

4%

1 gwiazdki(ek)

3%

15.03.2025

Od momentu wyjazdu z salonu w Częstochowie mam problem z instalacją LPG.

Serwis nie potrafi naprawić instalacji gazowej. Jestem bardzo niezadowolony z tego powodu. W związku powyższym będę podejmował odpowiednie kroki.

9.03.2025

Elektronika wymaga naprawy, wyskakujące błędy w tym min. błąd połączenia z telefonem, pokazywanie się błędu serwis “sprawdź blokadę kierownicy” problem na serwisie nie rozwiązany. Wyciszenie przy prędkości 120 km/h

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

17.04.2025

Pani opinia jest dla nas bardzo ważna. Przykro nam, że auto nie spełniło oczekiwań. Producent analizuje wszelkie uwagi i na ich podstawie wprowadza udoskonalenia w swoich produktach.

Chcielibyśmy poznać więcej szczegółów, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

16.03.2025

Niestety jestem bardzo zawiedziony, ponieważ cały czas nie działa instalacja gazowa. Byłem w serwisie już dwa razy, ale bez żadnej poprawy, dodatkowo na wizytę w serwisie trzeba długo czekać

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

17.04.2025

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nadal napotykał Pan trudności z instalacją gazową w swoim samochodzie, zwłaszcza po dwóch wizytach w serwisie. Rozumiemy, jak frustrujące może być to doświadczenie, zwłaszcza gdy oczekuje się szybkiej naprawy.

Jeśli sprawa nie została jeszcze zakończona, prosimy o telefon na infolinię Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

4.12.2024

Tablet sprawia wiele problemów.Zawiesza się często .Brak podświetlenia panelu przycisków klimatyzacji i Świateł awaryjnych.Okresowo wyłączają się też sygnały dźwiękowe czujników parkowania

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Przykro nam w związku z opisaną sytuacją. Rozumiemy, że może być ona uciążliwa. W celu weryfikacji zgłoszonych przez Panią kwestii zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z najbliższym Autoryzowanym Serwisem Dacia. Jeśli taka wizyta miała już miejsce, a ma Pani dalsze uwagi, prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

1.12.2024

Problem zaczął się 3 dni po zakupie, problem z softem, serwis zwleka, nie ma żadnej konkretnej daty, reklamacja napisana-nic nie dało. OGÓLNIE DACIA KPI SOBIE Z KLIENTÓW!!

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Rozumiemy, że sytuacja dla Pana jest niekomfortowa, a napotkane problemy nie zostały jeszcze rozwiązane. Uprzejmie informujemy, że pracownik Działu Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji wkrótce się z Panem skontaktuje.

5.12.2024

Od czasu zakupu nie potrafią naprawić oprogramowania komputera pokladowego-samoczynny reset ptzebiegu

Oraz ciągłe zawieszającego się tabletu...masakra..serwis bezradny...

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Bardzo nam przykro z powodu opisanych nieprawidłowości związanych z komputerem pokładowym oraz zawieszającym się tabletem. Chcemy zapewnić, że traktujemy tę sprawę poważnie. Nasz Dział Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji udzielił odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie drogą mailową w dniu 11/12/2024 r. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do ponownego kontaktu z naszym Działem Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13.

8.12.2024

Nie dopracowane multimedia. (notorycznie zawieszający się tablet - nie działają funkcje sterowania samochodu), brak wiedzy w serwisach w temacie tej wersji samochodu.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

9.01.2025

Dziękujemy za Pańską opinię. Rozumiemy, że zawieszanie się panelu multimedialnego może być uciążliwe. Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13 w celu weryfikacji Pana przypadku.

8.04.2025

Przy temperaturze poniżej 5 stopni Celsjusza, nie jeździ na gazie. Poniżej zera świeca się wszystkie kontrolki, radio włącza się kiedy chce. Lipa straszna.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

14.05.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że samochód nie spełnił Pana oczekiwań, szczególnie w niższych temperaturach. Zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem – zależy nam na rozwiązaniu zgłoszonych problemów i poprawie Pana doświadczeń.

3.02.2025

Samochód kupiony w październiku 2024, wyświetlacz notorycznie wyłącza się, akumulator szwankuje. Zgłosiłam usterki w serwisie, czekam na wizytę w salonie.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.02.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że problemy z wyświetlaczem i akumulatorem mogą być uciążliwe. Cieszymy się, że zgłosiła Pani usterki do serwisu – mamy nadzieję, że wizyta pozwoliła szybko rozwiązać te kwestie. W razie dodatkowych pytań lub potrzeby wsparcia, pozostajemy do dyspozycji na z naszej infolinii Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

4.12.2024

Na 5 mcy użytkowania 1,5 mca w serwisie . To moja piąta Dacia i raczej jest do kitu .Ilosc elektroniki sprawia ze codziennie jest obawa ,czy zapali

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Przykro nam z zaistniałą sytuacją, rozumiemy, jak mogła być ona dla Pana być frustrująca szczególnie przy wieloletnim zaufaniu do naszej marki. W celu doprecyzowania Pańskiej opinii nasz Dział Obsługi Klienta wkrótce się z Panem skontaktuje.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

Większe możliwości z Dusterem