Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
15.03.2025
Od momentu wyjazdu z salonu w Częstochowie mam problem z instalacją LPG.
Serwis nie potrafi naprawić instalacji gazowej. Jestem bardzo niezadowolony z tego powodu. W związku powyższym będę podejmował odpowiednie kroki.
9.03.2025
Elektronika wymaga naprawy, wyskakujące błędy w tym min. błąd połączenia z telefonem, pokazywanie się błędu serwis “sprawdź blokadę kierownicy” problem na serwisie nie rozwiązany. Wyciszenie przy prędkości 120 km/h
Nasza odpowiedź
17.04.2025
16.03.2025
Niestety jestem bardzo zawiedziony, ponieważ cały czas nie działa instalacja gazowa. Byłem w serwisie już dwa razy, ale bez żadnej poprawy, dodatkowo na wizytę w serwisie trzeba długo czekać
Nasza odpowiedź
17.04.2025
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nadal napotykał Pan trudności z instalacją gazową w swoim samochodzie, zwłaszcza po dwóch wizytach w serwisie. Rozumiemy, jak frustrujące może być to doświadczenie, zwłaszcza gdy oczekuje się szybkiej naprawy.
Jeśli sprawa nie została jeszcze zakończona, prosimy o telefon na infolinię Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
4.12.2024
Tablet sprawia wiele problemów.Zawiesza się często .Brak podświetlenia panelu przycisków klimatyzacji i Świateł awaryjnych.Okresowo wyłączają się też sygnały dźwiękowe czujników parkowania
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Przykro nam w związku z opisaną sytuacją. Rozumiemy, że może być ona uciążliwa. W celu weryfikacji zgłoszonych przez Panią kwestii zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z najbliższym Autoryzowanym Serwisem Dacia. Jeśli taka wizyta miała już miejsce, a ma Pani dalsze uwagi, prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
1.12.2024
Problem zaczął się 3 dni po zakupie, problem z softem, serwis zwleka, nie ma żadnej konkretnej daty, reklamacja napisana-nic nie dało. OGÓLNIE DACIA KPI SOBIE Z KLIENTÓW!!
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Rozumiemy, że sytuacja dla Pana jest niekomfortowa, a napotkane problemy nie zostały jeszcze rozwiązane. Uprzejmie informujemy, że pracownik Działu Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji wkrótce się z Panem skontaktuje.
5.12.2024
Od czasu zakupu nie potrafią naprawić oprogramowania komputera pokladowego-samoczynny reset ptzebiegu
Oraz ciągłe zawieszającego się tabletu...masakra..serwis bezradny...
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Bardzo nam przykro z powodu opisanych nieprawidłowości związanych z komputerem pokładowym oraz zawieszającym się tabletem. Chcemy zapewnić, że traktujemy tę sprawę poważnie. Nasz Dział Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji udzielił odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie drogą mailową w dniu 11/12/2024 r. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do ponownego kontaktu z naszym Działem Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13.
8.12.2024
Nie dopracowane multimedia. (notorycznie zawieszający się tablet - nie działają funkcje sterowania samochodu), brak wiedzy w serwisach w temacie tej wersji samochodu.
Nasza odpowiedź
9.01.2025
Dziękujemy za Pańską opinię. Rozumiemy, że zawieszanie się panelu multimedialnego może być uciążliwe. Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13 w celu weryfikacji Pana przypadku.
8.04.2025
Przy temperaturze poniżej 5 stopni Celsjusza, nie jeździ na gazie. Poniżej zera świeca się wszystkie kontrolki, radio włącza się kiedy chce. Lipa straszna.
Nasza odpowiedź
14.05.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że samochód nie spełnił Pana oczekiwań, szczególnie w niższych temperaturach. Zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem – zależy nam na rozwiązaniu zgłoszonych problemów i poprawie Pana doświadczeń.
3.02.2025
Samochód kupiony w październiku 2024, wyświetlacz notorycznie wyłącza się, akumulator szwankuje. Zgłosiłam usterki w serwisie, czekam na wizytę w salonie.
Nasza odpowiedź
27.02.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że problemy z wyświetlaczem i akumulatorem mogą być uciążliwe. Cieszymy się, że zgłosiła Pani usterki do serwisu – mamy nadzieję, że wizyta pozwoliła szybko rozwiązać te kwestie. W razie dodatkowych pytań lub potrzeby wsparcia, pozostajemy do dyspozycji na z naszej infolinii Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
4.12.2024
Na 5 mcy użytkowania 1,5 mca w serwisie . To moja piąta Dacia i raczej jest do kitu .Ilosc elektroniki sprawia ze codziennie jest obawa ,czy zapali
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Przykro nam z zaistniałą sytuacją, rozumiemy, jak mogła być ona dla Pana być frustrująca szczególnie przy wieloletnim zaufaniu do naszej marki. W celu doprecyzowania Pańskiej opinii nasz Dział Obsługi Klienta wkrótce się z Panem skontaktuje.
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
Pani opinia jest dla nas bardzo ważna. Przykro nam, że auto nie spełniło oczekiwań. Producent analizuje wszelkie uwagi i na ich podstawie wprowadza udoskonalenia w swoich produktach.
Chcielibyśmy poznać więcej szczegółów, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.