Opinie klientów Dacii DusterDacia Duster w opinii osób, które używają jej na co dzień

Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted

Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*

4.3 / 5 Dobrze

643 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki(ek)

53%

4 gwiazdki(ek)

29%

3 gwiazdki(ek)

9%

2 gwiazdki(ek)

4%

1 gwiazdki(ek)

3%

5.12.2024

👍

4.12.2024

!

6.12.2024

Jestem zawiedziony. Najpierw nie zamontowana fabrycznie część przez co wstrzymali mi wydanie samochodu na około jednego miesiąca aż część importują z Francji z Renault i ją zamontują. Potem wysiadł panel główny i przestał działać system, przez co nie miałem ani świateł awaryjnych, ani wentylacji i klimatyzacji latem, zamka centralnego od wewnątrz i innych funkcji obsługiwanych przez ten panel. Zaraz potem zaczęły trzeszczeć głośniki i trzeszczą do obecnej chwili - czekam na serwis i ich wymianę. Byłem już raz w serwisie ale po zrestrartowaniu systemu komputerowego (co miało pomóc na panel ale nie wiele to zmieniło) powiedziano mi że muszę postawić samochód na dłuższy czas na diagnostykę aby mogli zobaczyć czy trzeszczą głośniki. Czekam na stosowny moment. Panel pod wyświetlaczem nadal raz działa a raz przestaje działać - tak na zmianę - sam się wyłącza i sam się po jakimś czasie załącza. Tym samym jest awaryjny. Przez to jestem zawiedziony tym samochodem. Kosztowało nas to od lata wiele stresu i straconego czasu. Drugi raz bym się zastanowił przed zakupem tej marki. A szkoda - bo ogólnie bardzo mi się podoba ten model i gdyby nie jego awaryjność to byłbym bardzo zadowolony. Innych wad nie zauważyłem.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i przykro nam z powodu tych doświadczeń. Rozumiemy, jak frustrująca może być taka sytuacja, i zależy nam na rozwiązaniu problemów, które Pan napotkał. Mamy nadzieję, że sprawa zgłoszenia w serwisie została rozwiązana pomyślnie, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.

4.02.2025

Moje Uwagi:

1. Wskaźnik ograniczenia prędkości na wyświetlaczu głównym źle wskazuje , np. jest ograniczenie prędkości do 50 km/h , a wskazuje wyświetlacz 70 km/h. Jak z tego powodu zapłacę mandat to na pewno rachunek wyślę do DACII.

2. Ekran boczny , czasami jest tak , że przy uruchamianiu silnika zapala się / wyświetla , a potem całkowicie gaśnie , jest czarny , nic nie widać. Po kilkudziesięciu minutach dojeżdżam do pracy i nawet nie mogę skorzystać z kamery cofania przy parkowaniu auta.

3. Jeżeli chodzi o czujniki toru jazdy , to gdybym na nich polegał to dawno już bym chyba nie żył. Przekraczając linię ciągłą lub przerywaną nie ma sygnału dźwiękowego , praktycznie reakcja samochodu jest w momencie najechania lub dopiero po przekroczeniu linii.

4. Dla mnie też jest niezrozumiałe , że te czujniki toru jazdy , są aktywne dopiero po przekroczeniu 70 km/h.

5. Jeżeli chodzi o silnik , to będę coś mógł więcej powiedzieć po przejechaniu ok 20 tys. km.

6. Trochę dziwne jest , że silnik wskakuje na bardzo wysokie obroty aby doładować akumulator.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.02.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że dokładność systemów wspomagających jazdę i komfort użytkowania pojazdu są kluczowe dla satysfakcji z jazdy i bezpieczeństwa. Pana spostrzeżenia dotyczące działania wskaźnika prędkości, ekranu bocznego oraz systemów asystujących są dla nas bardzo cenne. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, zapraszamy do kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

4.12.2024

Bardzo niedopracowane auto pod kątem elektroniki. Systemy bezpieczeństwa żyją własnym życiem, albo nie działają wcale. Tablet zawiesza się codziennie. Czujniki parkowania nie zawsze sygnalizują przeszkody. Kamera nie rozpoznaje znakow drogowych pomimo czystej szyby i dobrej widocznosci. Radio nie zapaietuje ustawień, aplikacja MyDacia nie dziala za każdym razem i nie łączy się z autem pomimo wyrażenia wszystkich zgód. Trzeszczą plastiki w środku. Coś telepie się w zakresie obrotów 2000 - 3000 na biegu i denerwująco drży. Nie kupiłbym po raz kolejny tego auta. Na dodatek serwis na wszystkie zgłaszane problemy odpowiada "ten typ tak ma" lub "przecież to Dacia, czego się Pan spodziewał".

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Przykro nam w związku z Pana niezadowoleniem i dziękujemy, że podzielił się Pan z nami swoją opinią. W celu zapoznania się dokładniej z Pana zgłoszeniem, uprzejmie prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

9.03.2025

Samochód przy przełączaniu się z benzyny na gaz gasnął -wizyta w serwisie ( pierwszy miesiąc użytkowania)niestety nadal się to zdarza przy niskich temperaturach. Następna usterka to czujniki parkowania przestały działać - wizyta w serwisie ( nadal usterka nie naprawiona) problemy z naprawa w serwisie. Trzecia usterka to bagażnik w niskiej temperaturze przestał się zamykać ( czujnik w samochodzie cały czas sygnalizował nie zamkniętą klapę) czekamy na sprowadzenie zamka i wymianę, samochód ma dopiero trzy miesiące… Kupiliśmy nowy samochód i nie spodziewaliśmy się że będziemy tak często w serwisie, częściej niż z samochodem kilkunastoletnim

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

17.04.2025

Dziękujemy za opinie. Przykro nam, że napotkał Pan tak wiele problemów z samochodem w tak krótkim czasie. To zdecydowanie nie jest standard, którego oczekujemy dla naszych klientów. Rozumiemy Pana rozczarowanie częstymi wizytami w serwisie.

Państwa satysfakcja jest dla nas kluczowa, więc jeżeli sprawa nie została jeszcze zakończona, prosimy o telefon na infolinię Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

3.02.2025

Samochód niedopracowany. Brak lampki schowka, pomimo, że instrukcja pokazuje, że jest. Brak uszczelek w drzwiach w niektórych wersjach. Ciągłe problemy z elektroniką - zawieszający się tablet, czujniki, kamery. U mnie dodatkowo wymiana skrzynki bezpieczników (niedziałający panel sterowania szybami i lusterkami), problem wystąpił ponownie, jednak naprawiło się tym razem samo. Niestabilna instalacja gazowa, przy niższych temperaturach przełączenie stabilizuje się po około 10 km. Bezsensownie zaprojektowane wycieraczki kierowcy i tylne. Brak części zamiennych na miejscu. Wygląd bardzo OK.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.02.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że napotkane niedogodności mogą wpływać na komfort użytkowania pojazdu. Każda uwaga jest dla nas cenna. Mamy nadzieję, że zgłoszone kwestie zostały rozwiązane, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804. Cieszymy się, że docenia Pan wygląd pojazdu i mamy nadzieję, że kolejne doświadczenia z autem będą bardziej pozytywne.

7.01.2025

Nowy samochód Dacia Duster benzyna, po przejechaniu 1300 km uległ awarii, która unieruchomiła samochód na trasie, silnik zgasł. Naprawa trwała 20 dni, samochód z assitance Andora dostałam na 3 dni, a z serwisu na kolejne 3 dni. 13 dni byłam bez samochodu. Po przejechaniu 4455 km samochód znów się zepsuł.

Kupiłam nowy samochód, żeby mieć poczucie bezpieczeństwa. Mój siedmioletni samochód był zdecydowanie bardziej niezawodny. Żałuję zakupu i uważam, że takie awarie zagrażają życiu. Obsługa klienta przez firmę Andora to koszmar.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

31.01.2025

Dziękujemy za podzielenie się uwagami. Prosimy o kontakt z naszą Infolinią pod numerem telefonu 800 900 804, w celu przekazania nam szczegółowych informacji na temat nieprawidłowości dotyczących Pani samochodu Dacia Duster oraz jakości obsługi Autoryzowanego Serwisu Dacia.

4.12.2024

Wieszający się ekran dotykowy ,zawieszający się obraz kamery cofania, ściszenie przyciskami radia nie powoduje efektów tylko zwiększa lub zmniejsza przykładowo głośność nawigacji lub mikrofonu więc nie można wybrać co ma być zgłaśniane z przycisków , auto również nie zamknęło się pomimo braku kluczyka w środku i odejściu od niego. Kilka razy ekran się nie uruchomił po włączeniu auta. Wykrywanie znaków przestawało działać podczas jazdy i pojawią się czerwony znaczek obok sygnalizujący nie działanie.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Dziękujemy za Pańską opinię. Przykro nam w związku z napotkanymi niedogodnościami i rozumiemy, jak ważna jest dla Pana niezawodność pojazdu. Sieć naszych Autoryzowanych Partnerów Dacia jest do Pana dyspozycji, dlatego zapraszamy do dowolnie wybranego serwisu Dacia, w celu weryfikacji zgłoszonych opisanych kwestii. Jeśli taka wizyta miała już miejsce, a ma Pan dalsze uwagi, prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

8.12.2024

Ten samochód nie powinien opuszczać w ogóle fabryki. Jest w fazie alfa. No może beta. Psuje się mniej więcej co 800 - 1000 km. Serwis nie ma pojęcia jak go naprawić. Ostatnia naprawa trwała równe 2 miesiące. To są żarty... a właściwie lekceważenie klienta. Dziś (przed chwilą) popsuł się ponownie. Ta sama usterka. Jeszcze jeden taki numer i zacznę procedurę zwrotu tego bubla.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

9.01.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i przykro nam z powodu tych doświadczeń. Mamy nadzieję, że sprawa zgłoszenia w serwisie została rozwiązana pomyślnie, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

Większe możliwości z Dusterem