Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
5.12.2024
Jeżdżę już kilka mc, przesiadłam się z 12 letniego samochodu. Duster spełnia moje wszystkie potrzeby, jest komfortowy, ekonomiczny, pojemny i wjadę nim niemal wszędzie na spacery na łąkach. Jedyne co bym zmieniła to dała mu trochę więcej mocy i dodała nawiew klimatyzacji na tylną kanapę :) silnik 1.2
4.12.2024
Początek nieciekawy, po wyjeździe z salonu zapalił się check engine. Wróciłem do salonu, niby naprawili ale po przejechaniu kolejnych 30 km zapalił sie ponownie, a do domu musiałem pokonać ponad 170 km. Serwis w mojej miejscowości usunął usterkę (jakas sonda) trwało to 2 dni i od tego czasu jest OK!
4.12.2024
Generalnie wygląd super, nowoczesny … ale … spalanie większe w trasie przy prędkości 130 km/h w porównaniu do poprzednika. Podłokietnik w drzwiach bardzo twardy, w poprzedniku był miękki materiałowy, zacinanie się dużego nowego centrum sterowania, ekranu, łączności bezprzewodowej czy klimatyzacji.
9.03.2025
Wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami poza systemem multimedialnym. Niedługo po zakupie pojawił się błąd uniemożliwiający rozmowy telefoniczne przez bluetooth. Obsługa stwierdziła, że faktycznie jest to błąd oprogramowanie i trzeba czekać na aktualizację, ale kiedy ona się pojawi nie wiem nikt.
9.03.2025
Czekam od 2.5 miesiąca na aktualizację systemu pokładowego. Przestał działać radar; nowy miał być pod koniec stycznia, potem pod koniec lutego. I nadal (09.03.2025) nic się nie wydarzyło.
Z innych zauważonych mankamentów, fatalnie działa mechanizm zamykania drzwi (obie strony) na tylnej kanapie.
10.01.2025
Wygląd i wyposażenie mego modelu bez uwag.
Zestaw multimedialny zawiesza się i jest podatny na teperaturę zewnętrzną.
Obroty silnika są nieadekwatne do potrzeb trakcyjnych -silnik wyje mimo spokojnej jazdy.
Tryb EV - załącza się w sposób nieprzewidywalny.
Mało ekonomiczny powyżej 110 km/h.
6.12.2024
Auto super tylko ignoruje mnie servis brak ładowania indukcyjnego telefonu samochód nowy telefon specjalnie zakupiony do ładowania indukcyjnego i nie działa telefon sprawdzony w serwisie T-Mobile jest ok wszystko współdziała tylko ładowanie się rozłącza po 10-15 sekundach proszę o interwęcje
4.12.2024
Samochód oceniam bardzo pozytywnie pod względem doznań z samej jazdy. Zdarzają się kłopoty z system Media Nav Evolution. System potrafi sam się wyciszyć, sam wyłączyć nawigację, potrafi zgubić połączenie z telefonem w trakcie jazdy. To jedyny mankament jaki zauważyłem podczas eksploatacji.
9.03.2025
Automatyczne wycieraczki mogły by być obsługiwane przez pokrętło przy kierownicy, wyświetlanie komunikatu o braku przedniej kamerki nie można skasować i pozbawia kierowcę obrotomierza. Wyświetlanie komunikatów w ogóle niepotrzebne - są informacje przekazywane za pomocą ikon. Reszta super.
4.02.2025
już w pierwszym tygodniu użytkowania zauważyłam wgniecenie w drzwiach, fabrycznie zamalowane. Niemalże równocześnie na czwartym biegu trząsł się drążek biegów, co wszystko zostało natychmiast zgłoszone. Potem padło oprogramowanie. Masakra! Nowe auto, a ja pięć razy byłam już na serwisie.
Nasza odpowiedź
27.02.2025
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że sprawa zgłoszenia w serwisie została rozwiązana pomyślnie, jeśli nie, uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.