Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
5.12.2024
moją Dacię Duster IV oceniam pomijając elektronikę jako bardzo przyzwoity samochód. Jest to moja druga dacia (poprzednio Duster II)
5.12.2024
Podoba mi się praca układu zawieszenia. Do poprawy jakość wykończenia tapicerki plastikowej przydało by się coś bardziej miękkiego.
21.06.2025
Czasem nie łączy się ze smarfonem. Asystent jazdy (utrzymanie pasa ruchu) na wąskich drogach wręcz przeszkadza, trzeba wyłączyć.
3.02.2025
Silnik oszczędny komfort bardzo dobry dużo miejsca w środku. Do poprawy bezwzględnie ekran i czujniki parkowania ( zawieszają się)
22.06.2025
Bardzo ekonomiczny samochód. Zbyt dużo plastikowego wykończenia. Można dodać parę elemetów we wnętrzu aby lepiej się prezentował.
28.03.2025
Stacja medialna żyje swoim rytmem, działanie sprzęgła dość nietypowe,brak rekcji silnika na dodawanie gazu-dziura ...szarpanie..
7.01.2025
Zwiększyć pojemność akumulatora. W zimie i na jesień przy wycieraczkach i włączonych innych odbiornikach prądu rozładowuje się.
20.06.2025
Spalanie benzyny przyjemnie niskie.
Do poprawy zdecydowanie oprogramowanie wyświetlacza, które zbyt często trzeba restartować.
7.04.2025
Wszystko mi siępodoba za wyjątkiem braku oświetlenia schowka. Lampkę już kupiłem za 60 zł i w trakcie przeglądu zamówie montaż.
11.05.2025
Jazda OK, tylko skrzynia biegów czasem się gubi.
Ale WIELKI MINUS za brak lampki w schowku - za kilka złotych oszczędności????
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.