Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
15.03.2025
Auto sprawuje się dobrze, paliwo 98 daje lepsze osiągi zasięgu a silnik lepiej się zbiera.
Dacia w terenie idzie jak rasowa terenówka.
9.03.2025
Auto super ale choć jeździłem setką aut nie umiem nie szarpać na 1,2 i 3. Dziwna tą skrzynia. Może automat byłby lepszym rozwiązaniem
3.02.2025
Jest to samochód , który spełnia moje oczekiwania.
Jednak czasami jest problem z ekranem wyświetlacza , czasami nie chce się włączyć.
4.01.2025
Podoba mi się spalanie i auto z zewnątrz
W środku jest słabo tzn twardo i ciasno Szkoda że światła drogowe nie są w technologii LED
28.03.2025
Jeżdzę Dacią Duster z silnikiem 1.0 ECO G i jest świetna. Jedyne czego mi brakuje w tym samochodzie to automatyczna skrzynia biegów.
4.01.2025
Pojawiają się problemy z elektroniką. Czasem wiesza się tablet. Czujniki martwego pola aktywują się nawet gdy nic z boku nie jedzie
19.03.2025
Usługa przebiegła sprawnie w umówionym terminie. Warty podkreślenia jest tu moim zdaniem atrakcyjny stosunek jakości usług do ceny.
9.03.2025
Głośno w środku, tandetne wykończenie ( np. wnętrza bagażnika). Wieczne problemy z tabletem multimediów. Drugi raz bym nie kupił.
5.12.2024
Mam przejechane 8 tys. km i wszystko działa sprawuje się bardzo dobrze na gazie za 125 zł. Przejeżdżam za każdym razem około 500 km
5.12.2024
moją Dacię Duster IV oceniam pomijając elektronikę jako bardzo przyzwoity samochód. Jest to moja druga dacia (poprzednio Duster II)
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.