Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
10.03.2025
Jeździ się bardzo dobrze i komfortowo, niskie spalanie 7,9 l w LPG. Pakiet zimowy, czyli grzane fotele i kierownica spełniają swoją funkcję.
20.06.2025
Jestem bardzo zadowolony z mojego auta. Jest bez awaryjne, dobrze się prowadzi i ma wszelkie zalety o jakich zawsze marzyłem w swoim aucie.
5.12.2024
Idealnie dopasowana do mnie :) Po 6 miesiącach jazdy hybrydą stwierdzam, że do pełni szczęścia brakuje mi jedynie dachu panoramicznego :)
4.12.2024
Raz na 3-4 jazdy zawiesza się elektronika-ekran, kamery. Hamulec też nie chciał odpuścić kiedyś. Trzeba było kilka razy gasić i włączać.
4.12.2024
Samochód jest bardzo komfortowy jednak często ekran dotykowy zawiesza się i niekiedy działa dopiero po wielokrotnych próbach naciskania.
14.03.2025
Dobre przestronne auto, wersja z LPG bardzo oszczędna. Jedynie co doskwiera przy wyższych obrotach silnika, to słabe wyciszenie wnętrza.
9.03.2025
Do poprawy praca silnika spalinowego. Wchodzi na wysokie obroty bez widocznej potrzeby. W wyniku czego w kabinie robi się bardzo głośno.
4.02.2025
Żle działa czujnik martwego pola a serwis nie radzi sobie z tym tylko odkładają na brak programu a dni lecą co bardzo mnie to zawiodło
Nasza odpowiedź
27.02.2025
7.07.2025
Tyle lat klepią te dastery a nadal są wady podstawowe no chyba że producent zaprasza co pół roku do serwisu żeby zarobić to rozumiem.
24.03.2025
Autko wygodne, ekonomiczne, jak najbardziej spełnia wszystkie oczekiwania do których miało być przeznaczone. Jak najbardziej polecam!
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że brak rozwiązania problemu i długi czas oczekiwania mogą być frustrujące. Jeśli serwis nadal nie znalazł skutecznego rozwiązania, zachęcamy do o bezpośredniego kontaktu z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804.