Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
16.03.2025
Fajnie wygląda, wyposażenie ciekawe, jazda spełnia oczekiwania, jest OK. Silnik z LPG mógłby być trochę mocniejszy i czterocylindrowy.
15.03.2025
Auto sprawuje się dobrze, paliwo 98 daje lepsze osiągi zasięgu a silnik lepiej się zbiera.
Dacia w terenie idzie jak rasowa terenówka.
9.03.2025
Auto super ale choć jeździłem setką aut nie umiem nie szarpać na 1,2 i 3. Dziwna tą skrzynia. Może automat byłby lepszym rozwiązaniem
3.02.2025
Jest to samochód , który spełnia moje oczekiwania.
Jednak czasami jest problem z ekranem wyświetlacza , czasami nie chce się włączyć.
4.01.2025
Podoba mi się spalanie i auto z zewnątrz
W środku jest słabo tzn twardo i ciasno Szkoda że światła drogowe nie są w technologii LED
28.03.2025
Jeżdzę Dacią Duster z silnikiem 1.0 ECO G i jest świetna. Jedyne czego mi brakuje w tym samochodzie to automatyczna skrzynia biegów.
4.01.2025
Pojawiają się problemy z elektroniką. Czasem wiesza się tablet. Czujniki martwego pola aktywują się nawet gdy nic z boku nie jedzie
19.03.2025
Usługa przebiegła sprawnie w umówionym terminie. Warty podkreślenia jest tu moim zdaniem atrakcyjny stosunek jakości usług do ceny.
9.03.2025
Głośno w środku, tandetne wykończenie ( np. wnętrza bagażnika). Wieczne problemy z tabletem multimediów. Drugi raz bym nie kupił.
5.12.2024
Mam przejechane 8 tys. km i wszystko działa sprawuje się bardzo dobrze na gazie za 125 zł. Przejeżdżam za każdym razem około 500 km
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.