Opinie klientów JoggerJogger w opinii osób, które używają go na co dzień

Wszystkie opinie o Jogger zebrane przez E-Trusted

Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*

4.4 / 5 Dobrze

189 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki(ek)

62%

4 gwiazdki(ek)

25%

3 gwiazdki(ek)

5%

2 gwiazdki(ek)

4%

1 gwiazdki(ek)

2%

10.09.2025

Jeździ i się nie psuje. Jestem zadowolony najbardziej tym że tak ekonomiczny jest to samochód (lpg)

2.10.2025

Zle wyprofilowany podłokietnik dla kierowcy, oraz fatalne umiejscowienie stojaka na kubki

14.09.2025

Wszystko jest super. Jednak przydałaby się funkcja zamykania i otwierania okien z pilota.

18.09.2025

Wszystko ok

21.08.2025

Samochód jest prosty, ale wykonany ze smakiem. Projekt nadwozia bardzo mi się podoba. To przestronne kombi, w którym bezpiecznie mogę przewozić swój sprzęt sportowy.I właśnie o to mi chodziło. Samochód ma naprawdę duży bagażnik. Szkoda, że nie wygospodarowano w nim miejsca na choćby jeden dodatkowy schowek na drobne przedmioty. Ma za to punkty kotwiczenia pasów przytrzymujących bagaże. Wnętrze, choć proste i wykonane z tanich materiałow, jest ładne i funkcjonalne. Jako minus zapisuję mała ilość schowków. Jest za to łatwe do utrzymania w czystości. Wszystko jest dobrze spasowane i sprawia wrażenie dobrze i solidnie wykonanego. W samochodzie po przebiegu 5 tys km nic nie stuka, nie brzęczy i nie piszczy. Fotele są dość twarde, ale wygodne. Nawet kilkugodzinna jazda w nich nie jest męcząca. Tapicerka typu microcloud jest trwała i łatwa w czyszczeniu. Fajnie, gdyby poza szarym była dostępna także w innych kolorach. Tablica wskaźników nie jest może szczególnie wyrafinowane, ale za to bardzo czytelna. Kierownica jest ładna, miła w dotyku, jej rozmiar jest przemyślany i dobrze dobrany, kształt ergonomiczny, a schemat przycisków bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze. Na plus zapisuję nocne podświetlanie tablicy rozdzielczej, przycisków na kierownicy i pozostałych urządzeń. Jego kolor nie jest męczący i bardzo ułatwiający dostęp do wyposażenia samochodu. Rozmieszczenie przełączników i dźwigni jest ergonomiczne i łatwe w obsłudze. Wszystko działa bardzo dobrze, i sprawia wrażenie dobrze wykonanego. Pewnym minusem jest wentylacja-klimatyzacja kabiny. Brak nawiewu w tylnej części przedziału pasażerskiego sprawia, że w upalne dni wewnątrz samochodu trudno jest utrzymać komfortową temperaturę. Wymaga to pewnej wprawy i jest do osiągnięcia, ale... Dość głośno też pracuje sprzężarka klimatyzacji.

Widoczność zza kierownicy jest niezła, choć mocno pochylone słupki "A" w niektórych sytuacjach ją ograniczają. Na plus zapisuję boczne lusterka wsteczne. Widoczność w nich jest bardzo dobra, a do tego jeszcze system wykrywania zagrożenia w martwym polu- fajna rzecz! Na plus zasługuje też oświetlenie samochodu. Ledowe światła mijania w nocy zapewniają bardzo dobrą widoczność. W ogóle wyposażenie muszę ocenić bardzo wysoko. Tak naprawdę jest wszystko, czego potrzeba, ale bez zdędnych "bajerów". Są automatycznie uruchomiane światła i wycieraczki. Jest fajny zestaw multimediów z androidauto oraz radiem Dąb+, jest dobrze działający zestaw głośnomówiący dający szybki i w zasadzie bezdotykowy dostę do telefonu. Fajnie! Jako minus muszę zaliczyć głośno działającą sprężarkę klimatyzacji i słabej jakości nagłośnienie. Tu można sporo poprawić. Mi niezbyt podoba się zakres pracy asystenta utrzymania pasa ruchu- trochę zbyt mocno ingeruje w sposób kontroli nad pojazdem, ale może to tylko moje subiektywne odczucie.

Strona techniczna: duży plus za zawieszenie i układ kierowniczy. Samochód prowadzi się pewnie i precyzyjnie. Jest zwyczajnie bardzo przyjemny w jeździe. Zawieszenie jest komfortowe na nierównościach, a przy tym ciche, ale niezbyt miękkie. Takie "w sam raz" na polskie drogi 😉. Silnik 1,0 eco-g jest dość oszczedny. W cyklu mieszanym samochód zużywa ok. 8 l LPG i 6,5 litra E95. Jak dla mnie ok. Nie jest demonem mocy, ale do sprawnego i co ważne bezpiecznego poruszania się po drogach publicznych wystarczy. Na drogach ekspresowych i autostradach bez większego problemu utrzymuje wyższe prędkości. Przy tym nie jest zbyt hałaśliwy. Poziom hałasu w kabinie przy prędkościach rzędu 120-140 km/h jest akceptowalny i nie męczący. Maksymalne wartości momentu obrotowego i mocy są jednak dostępne przy wyższych obrotach, co sprawia, że np. podczas wyprzedzania zwykle trzeba zredukować bieg.

Skrzynia biegów: biegi są specyficznie zestopniowane. 1 i 2 są bardzo "krótkie" i raczej przeznaczone do manewrowania samochodem z bardzo małymi prędkościami. Bieg 3 i 4 to takie biegi miejskie- w sam raz do przemieszczania się po obszarze zabudowanym. Za to bieg 6 jest bardzo "długi" i służy prawie wyłacznie do jazdy autostradowej. Nie jest to wada, ale wymaga przyzwyczajenia. Lewarek skrzyni biegów działa precyzyjnie, bez zbędnych oporów, ale też bez luzu- w sumie bardzo fajnie. Duży plus za hamulce. Auto, mimo bebnów na tylnej osi, bardzo sprawnie wytrąca prędkość. Tu duży plus.

Jeśli chodzi o wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa aktywnego to za bardzo nie miałem okazji z niego skorzystać i to w sumie chyba bardzo dobrze 😁. Raz uruchomiłem system hamowania awaryjnego. Zadziałał, auto zatrzymało się w bezpiecznej odległości od przeszkody. Przy czym zaznaczam, że cały czas kontrolowałem to co dzieje się na drodze i z samochodem. Tak więc odnotowuję, że jest i spełnia swoją funkcję 😉.

Reasumując, Jogger 1.0 eco-g to bardzo dobry samochód za relatywnie niewygórowaną cenę! Oferuję dobry poziom wyposażenia, komfortu i bezpieczeństwa. Na co dzień zawodowo jeżdżę także innymi samochodami m-ki Dacia: Dokker i Jogger Hybrid. W porównaniu do Dokkera Jogger to dużo nowocześniejszy i przede wszystkim lepiej wykonany pojazd. Jest sztywniejszy, bardziej komfortowy, lepiej spasowany, ładniej zaprojektowany. Dacia przebyła daleką drogę pomiędzy Dokkerem, a Joggerem!

W moim służbowym Joggerze mam do dyspozycji napęd hybrydowy z automatyczną skrzynią biegów i to jest prawdziwy hit! Już wiem, że kolejną Dacię kupię właśnie z takim rozwiązaniem!

11.08.2025

Pojemne auto do wygodnej jazdy. Mała ilość schowków. "Start Stop" powinno dać się wyłączyć definitywnie przez użytkownika w komputerze pokładowym, a nie jak to jest obecnie - przyciskiem po każdym uruchomieniu silnika.

18.08.2025

Oszczędny, duży samochód, wersja wyposażenia Extreme, więc jest sporo rzeczy dodatkowo w porównaniu do niższych wersji. Polecam!

5.09.2025

Witam jak na razie żadnych uwag :) Pozytywne wrażenia z jazdy i eksploatacji ( pojazd posiada LPG)

16.08.2025

7 osobowe auto w sam raz na dalekie wyprawy, świetne spalanie na niskim poziomie LPG

8.08.2025

regulowane pasy bezpieczeństwa z przodu, mocniejszy silnik w wersji LPG.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

Dowiedz się więcej o Jogger