najoszczędniejszy w mieście
silnik
155 KM
full hybrid
do
40 %
mniejsze zużycie paliwazgodnie z protokołem WLPT, w ruchu miejskim
od
99 g/km
emisji CO2zgodnie z protokołem WLTP cykl mieszany, może się różnić w zależności od wersji
poruszaj się do
80 %
czasu w trybie elektrycznymbadanie wewnętrzne Dacii w środowisku miejskim
hybrid 155, idealny dla tego pojazdu rodzinnego
Silnik full hybrid z samoładującym się akumulatorem, hybrid 155, łączy w sobie wydajność, prostotę, oszczędność paliwa i przyjemność z jazdy. Jednostka wyposażona jest w silnik spalinowy o pojemności 1,8 l, dwa silniki elektryczne i automatyczną skrzynię biegów.
Moc łączna: 158 KM.
Możliwość jazdy w 100% z wykorzystaniem napędu elektrycznego nawet przez 80% czasu w mieście i oszczędność paliwa do 40% w porównaniu z podobnym silnikiem spalinowym. Nie ma potrzeby ładowania: akumulator ładuje się podczas hamowania i zwalniania.
nowy silnik z układem dwupaliwowym LPG w Dacia
silnik
120 KM
układ dwupaliwowy
zaoszczędź do
35 €
przy każdym tankowaniuśrednia europejska obliczona na podstawie cen paliw z dnia 13 października 2025 r.
od
118 g/km
emisji CO2zgodnie z protokołem WLTP cykl mieszany, może się różnić w zależności od wersji
do
200 Nm
momentu obrotowego
silnik Eco-G 120
Dzięki technologii układu dwupaliwowego benzyna / LPG silnik Eco-G 120 stanowi alternatywę dla tradycyjnych jednostek spalinowych. Silnik uruchamia się na benzynie, a następnie automatycznie przełącza się na LPG po osiągnięciu odpowiedniej temperatury. Samochód jest wyposażony w dwa zbiorniki paliwa o pojemności 50 l każdy, co zapewnia zasięg 1400 km, przy jednoczesnej redukcji emisji CO₂.
Nowość: po raz pierwszy zastosowano w nim dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów, która zwiększa przyjemność z jazdy.
zjedź z utartych szlaków
silnik benzynowy
110 KM
1,0 l
od
127 g/km
emisji CO2zgodnie z protokołem WLTP cykl mieszany, może się różnić w zależności od wersji
do
200 Nm
momentu obrotowego
silnik TCe 110, mała jednostka napędowa
Silnik TCe 110 to 1-litrowy, 3-cylindrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem, zaprojektowany tak, aby zapewnić dobry kompromis między osiągami, oszczędnością paliwa i przystępną ceną. Dynamiczna i przyjemna jednostka rozwija moc 110 KM; świetnie nadaje się do samochodów rodzinnych, oferuje dynamiczne przyspieszenie, a jednocześnie jest prosta i oszczędna dzięki łańcuchowemu rozrządowi.