Opinie klientów Dacii SpringDacia Spring w opinii osób, które używają jej na co dzień

Opinie na temat Springa zebrane przez E-Trusted

Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*

4.1 / 5 Dobrze

41 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki(ek)

51%

4 gwiazdki(ek)

21%

3 gwiazdki(ek)

14%

2 gwiazdki(ek)

12%

1 gwiazdki(ek)

0%

17.05.2025

Idealny samochód dla dziadka i babci - nigdy nie mieli elektrycznego a teraz śmigają po 1000 km co miesiąc - czysta przyjemność

5.06.2025

Auto idealne na miasto i krótkie wycieczki .problem brak regulacji fotela kierowcy

31.05.2025

Jest oszczędny i dostatecznie wyposażony. Na miasto polecam.

29.05.2025

trochę za dużo spala prądu , a tak to już jest okey

23.05.2025

Fajny jest

20.05.2025

Gdyby nie dotacje to wozidło by nie istniało. Tak niestety to prawda, cena salonowa 95 000 zł, za taką jakość nie przystoi.

Co mi się nie podoba: Auto wykonane z blachy konserwowej i nie trzeba dotykać żeby się pogięło, plastik fantastik z samego patrzenia się przykro robi. W komplecie BRAK - na rynek polski - przedniego bagażnika, za który trzeba dopłacić około 1000zł ! to nie żart. Dywaniki tylko przód, ale zamiast z gumy to z jakiegoś plastiku, nadają się od razu na śmietnik. Ekran i całe infotainment działa jak chce, z bardzo dużymi opóźnieniami, czasami gubi utwory mp3, nie czyta całego pendrive - totalna niedoróbka. Brak podłokietnika - wszędzie w testach dają auto wypasione a TY patrz co kupujesz! Brak napędu na tył i cienkie opony powodują że auto boksuje przy każdym kickdown. Niewydajne ogrzewanie i niewydajna klimatyzacja. Fortepianowy czarny plastik na którym widać wszystko (panel komfortu). Czasami na ekranie gubi godzinę i pokazuje wiatr na hali w zakopower :). Przyciski od otwierania szyb na panelu komfortu, masakra! Tylko dwa złącza USB 3 i żadnego USB 2. Opóźnienie podczas wrzucania biegów dźwignią. Plastikowa twarda kierownica. Tragicznie ubogie wyposażenia i akcesoria. Zapomnij o trasie tym autem.

A teraz co mi się podoba: Gwarancja 8 lat na akumulator trakcyjny. Dopłata 30kPLN na to wozidło. Jazda po mieście szczególnie w korkach. Zasięgi i mały akumulator który mogę ładować ze zwykłego gniazda 3.5kW. Stosunek ciężar samochodu do jego wagi co daje fajne odejście do 60-70 km/h. Wozidło jako 3 "auto" do dojeżdżania do pracy. Przycisk PERSO którym wyłącza się wszystkie wkurzające powiadomienia. Tempomat i czytanie znaków. Pólka po stronie pasażera na kokpicie. Kierownica wielofunkcyjna z przyciskami. Wspomaganie kierowania. Kamera cofania - OK. Koła 15".

Podsumowanie:

Gdyby nie dotacje nigdy bym takiego wozidła nie kupił.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

1.07.2025

Dziękujemy za podzielenie się szczegółową opinią. Rozumiemy, że nie wszystkie elementy samochodu spełniły Pana oczekiwania. Cieszymy się jednak, że dostrzega Pan także pozytywne strony, takie jak gwarancja na akumulator czy komfort jazdy po mieście. W razie pytań lub potrzeby wsparcia zapraszamy do kontaktu z infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

28.05.2025

Głośna praca zawieszenia, która wymaga już weryfikacji, ponadto na pojazd przenoszą się drgania przy około 70km/h. Dodatkowo przy otwieraniu tylnych drzwi wydobywają się trzaski z głośników.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

11.08.2025

Dziękujemy za opinię. Rozumiemy, że pojawiające się problemy mogą budzić obawy. Przykro nam z powodu tych doświadczeń. Jeżeli nadal ma Pan jakiekolwiek wątpliwości co do sprawności Pana pojazdu, zapraszamy do ponownego kontaktu z dowolnym Autoryzowanym Partnerem Dacia, w celu ich omówienia.

22.04.2025

Zasięg i ladowanie

10.05.2025

Posiadam ją 3 i pół miesiąca od razu zgłosiłem że auto trzęsienie się podczas jazdy - opony nie do wyważenia i jedna felga krzywa od nowości, usłyszałem żebym sobie wyważył koła a jak nie pomoże to zobaczymy nie pomogło, wkońcu doprosiłem się o termin ale z takim traktowaniem klienta nie liczę na cuda. Co nie znaczy że odpuszczę.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

26.05.2025

Dziękujemy za opinię i zgłoszenie problemu. Przykro nam, że od początku użytkowania pojazdu napotkał Pan takie trudności, oraz że obsługa nie spełniła oczekiwań. Zapewniamy, że każda taka sprawa powinna być potraktowana z należytą uwagą. Jeśli problem nadal nie został rozwiązany, prosimy o kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804 – postaramy się pomóc.

14.05.2025

Samochód ściąga serwis nie pomaga

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

1.07.2025

Dziękujemy za pozostawienie opinii. Bardzo nam przykro, że ma Pan takie odczucia związane z użytkowaniem samochodu. Mamy nadzieję, że udało się bez problemu usunąć usterkę. Jeżeli jednak problem nadal występuje prosimy o kontakt bezpośredni z infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

Większe możliwości ze Springiem