Najoszczędniejszy w mieście
Silnik
155 KM
full hybridŁączna moc 155 KM
Nawet o
40 %
mniejsze zużycie paliwazgodnie z WLTP, cykl miejski
Od
110 g/km
emisji CO₂zgodnie z protokołem WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji
Jedź nawet
80 %
czasu w trybie w 100% elektrycznymw mieście
Technologia
Duster Hybrid 155 łączy 4-cylindrowy silnik o mocy 109 KM 1, silnik elektryczny o mocy 49 KM 1, akumulator 1,4 kWh (230V) i innowacyjną automatyczną skrzynię biegów multimode bez sprzęgła.
Działanie
Silnik full hybrid Dustera o mocy 155 KM i maksymalnym momencie obrotowym 205 Nm 2 oferuje dynamiczny, w 100% elektryczny rozruch i szybkie przyspieszenie.
Akumulator jest ładowany w trakcie jazdy dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, które pozyskuje energię podczas zwalniania i hamowania oraz umożliwia nawet o 80% dłuższą jazdę w mieście na napędzie w pełni elektrycznym.
1 Moc podana 155 KM, moc rzeczywista 158 KM.
2 Moment obrotowy silnika elektrycznego 205 Nm, moment obrotowy silnika spalinowego 172 Nm
Dynamiczny
silnik mild hybrid 140
Silnik
140 KM
mild hybrid
Nawet o
10 %
mniejsze zużycie paliwazgodnie z WLTP, cykl mieszany
Od
129 g/km
emisji CO₂zgodnie z protokołem WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji
Nawet
230 Nm
momentu obrotowego
Technologia
Silnik mild hybrid 140 KM to połączenie 3-cylindrowego turbodoładowanego silnika benzynowego nowej generacji o pojemności 1,2 l opartego na cyklu Millera (zoptymalizowana wydajność i mniejsze straty podczas pompowania) z lekkim układem hybrydowym 48V i 6-biegową manualną skrzynią biegów.
Działanie
System hybrydyzacji wspomaga silnik spalinowy podczas fazy rozruchu i przyspieszania, optymalizując przyjemność z jazdy i zmniejszając średnie zużycie paliwa (5,71 l/100 km) oraz emisję CO2 (129 g/km) o około 10% w porównaniu z silnikiem spalinowym o równoważnej mocy.
Wybierz trudniejszą drogę
silnik mild hybrid 130 4x4
Silnik 4x4
130 KM
mild hybrid
Nawet
10 %
mniejsze zużycie paliwaw cyklu mieszanym WLTP
Od
135 g/km
emisji CO₂według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji
Nawet
230 Nm
momentu obrotowego
Technologia
Wyposażona w napęd na wszystkie koła i 6-biegową manualną skrzynię biegów, Dacia Duster mild hybrid 130 4x4 oferuje 5 trybów jazdy z selektorem Terrain Control, aby poradzić sobie na wszystkich rodzajach dróg.
Trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l jest wspomagany przez lekki układ hybrydowy 48V.
Działanie
Układ hybrydowy wspomaga silnik podczas fazy ruszania i przyspieszania, zmniejszając zużycie paliwa i emisję CO2 oraz gwarantując prawdziwą przyjemność z jazdy.
Hamowanie regeneracyjne ładuje akumulator o pojemności 0,8 kWh w sposób całkowicie przejrzysty dla kierowcy.
Dla długodystansowców
Silnik
100 KM
fabryczna instalacja LPG
Koszt użytkowania niższy o ponad
50 %
średnia cena LPG w Polsce na dzień 01.10.2025 wynosi 2,62 zł/l w porównaniu z 5,88 zł/l za Pb95. Źródło: e-petrol.pl
Od
122 g/km
emisji CO₂według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji
Nawet
1300 km
zasięguzgodnie z protokołem WTLP, cykl mieszany
Technologia
Silnik Eco-G 100, idealny do pokonywania wielu kilometrów przez cały rok, wyposażony w fabryczną instalację LPG, posiada osobny zbiornik dla każdego rodzaju paliwa.
Silnik Eco-G 100 oferuje 6-biegową manualną skrzynię biegów.
Działanie
Przełączanie z benzyny na LPG odbywa się automatycznie (dwa zbiorniki zasilają wtedy silnik pojazdu kolejno w zależności od dostępnych rezerw paliwa) lub ręcznie.
Potężny i niezwykle wszechstronny
Silnik
150 KM
mild hybrid 150 KM mocy łącznie
Koszt użytkowania niższy o ponad
50 %
średnia cena LPG w Polsce na dzień 01.10.2025 wynosi 2,62 zł/l w porównaniu z 5,88 zł/l za Pb95. Źródło: e-petrol.pl
Od
116 g/km
emisji CO₂według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji
Do
60 %
czasu w trybie w 100% elektrycznymw mieście
Technologia
Ten hybrydowy pojazd 4x4 dwupaliwowy (benzyna / LPG) łączy moc 1,2-litrowego silnika benzynowego mild hybrid 48V o mocy 140 KM z przodu z mocą 31-konnego (w szczytowym momencie) silnika elektrycznego na tylnej osi.
Silnik spalinowy współpracuje z 6-biegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów, a silnik elektryczny z 2-biegową skrzynią biegów z biegiem neutralnym.
Działanie
Akumulator jest ładowany w trakcie jazdy dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, które pozyskuje energię podczas zwalniania i hamowania oraz umożliwia do 60% dłuższy czas jazdy po mieście na napędzie całkowicie elektrycznym.
Przełączanie z jednego rodzaju paliwa na drugie jest szybkie i niezauważalne dzięki przełącznikowi doskonale zintegrowanemu z deską rozdzielczą.