HYBRID 140
Najoszczędniejszy w mieście
W mieście
Poruszaj się do 80% czasu w trybie w 100% elektrycznym w cyklu miejskim, oszczędzając do 40% paliwa i zmniejszając emisję CO₂ o 20%.
Na długie trasy
Podróżuj bez ograniczeń dzięki dynamicznemu silnikowi o mocy 140 KM i zasięgowi do 1000 km.
Duster full hybrid wyposażony jest w dwa silniki elektryczne i jeden silnik benzynowy.
Wielotrybowa, automatyczna skrzynia biegów daje pierwszeństwo jeździe w trybie w 100% elektrycznym i automatycznie przełącza się z silnika elektrycznego na silnik spalinowy, aby przekazać napęd na koła.
Silnik HYBRID o mocy 140 KM oferuje dynamiczne, w 100% elektryczne ruszanie z miejsca i szybkie przyspieszenie.
Akumulator jest ładowany w trakcie jazdy dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, które pozyskuje energię podczas zwalniania i hamowania.
do 40% oszczędności paliwa podczas jazdy w cyklu miejskim.
Bardziej wydajny i przyjazny środowisku Duster charakteryzuje się mniejszą emisją CO₂ od 112 g/km (według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji).
TCe 130
Zjedź z utartych szlaków
Skorzystaj z dynamicznego silnika, dostępnego w wersji 4x2 lub 4x4, który równie dobrze radzi sobie na drogach, jak i poza drogą.
Moc
130 KM
Cecha szczególna
Jest to silnik dostępny również w wersji 4X4.
TCe 130 jest to silnik typu Mild Hybrid, to znaczy połączenie silnika benzynowego z rozrusznikiem-alternatorem elektrycznym.
Elektryczny rozrusznik-alternator, zasilany z akumulatora trakcyjnego 48 V, wspomaga silnik spalinowy w najbardziej energochłonnych fazach.
Do 10% mniejsze zużycie paliwa w porównaniu
z równoważnym silnikiem benzynowym.
Od 125 g CO₂/km w trybie 4x2 i 133 g CO₂/km w trybie 4X4.
ECO-G 100
Dla długodystansowców
Jeśli pokonujesz dużo kilometrów w ciągu roku, wybór ECO-G jest doskonały.
Jest to alternatywny sposób na zmniejszenie emisji CO₂ i zaoszczędzenie pieniędzy na paliwie dzięki zwiększonemu zasięgowi do 1300 km.
Dwupaliwowy silnik LPG może być zasilany zarówno benzyną, jak i skroplonym gazem ropopochodnym, z odrębnymi zbiornikami dla oby paliw.
Przełączanie z benzyny na LPG odbywa się automatycznie (dwa zbiorniki zasilają wtedy silnik pojazdu kolejno w zależności od dostępnych rezerw paliwa) lub ręcznie.
Decydując się na zasilanie LPG, można cieszyć się kosztami eksploatacji niższymi nawet o 40% w porównaniu z odpowiednim silnikiem benzynowym.
Do 10% mniejsza emisja CO₂, w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym.