Silniki DusteraWybierz silnik dopasowany do Twoich potrzeb

Najoszczędniejszy w mieście

Silnik hybrid 155

Silnik

155 KM

full hybridŁączna moc 155 KM

Nawet o

40 %

mniejsze zużycie paliwazgodnie z WLTP, cykl miejski

Od

110 g/km

emisji CO₂zgodnie z protokołem WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji

Jedź nawet

80 %

czasu w trybie w 100% elektrycznymw mieście

Dacia Duster – hybrid 155

Technologia

Duster Hybrid 155 łączy 4-cylindrowy silnik o mocy 109 KM 1, silnik elektryczny o mocy 49 KM 1, akumulator 1,4 kWh (230V) i innowacyjną automatyczną skrzynię biegów multimode bez sprzęgła.


Działanie

Silnik full hybrid Dustera o mocy 155 KM i maksymalnym momencie obrotowym 205 Nm oferuje dynamiczny, w 100% elektryczny rozruch i szybkie przyspieszenie.

 

Akumulator jest ładowany w trakcie jazdy dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, które pozyskuje energię podczas zwalniania i hamowania oraz umożliwia nawet o 80% dłuższą jazdę w mieście na napędzie w pełni elektrycznym.

Moc podana 155 KM, moc rzeczywista 158 KM.

2 Moment obrotowy silnika elektrycznego 205 Nm, moment obrotowy silnika spalinowego 172 Nm

Dynamiczny

silnik mild hybrid 140

Silnik

140 KM

mild hybrid

Nawet o

10 %

mniejsze zużycie paliwazgodnie z WLTP, cykl mieszany

Od

129 g/km

emisji CO₂zgodnie z protokołem WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji

Nawet

230 Nm

momentu obrotowego

Dacia Duster – mild hybrid 140

Technologia

Silnik mild hybrid 140 KM to połączenie 3-cylindrowego turbodoładowanego silnika benzynowego nowej generacji o pojemności 1,2 l opartego na cyklu Millera (zoptymalizowana wydajność i mniejsze straty podczas pompowania) z lekkim układem hybrydowym 48V i 6-biegową manualną skrzynią biegów.

 

Działanie

System hybrydyzacji wspomaga silnik spalinowy podczas fazy rozruchu i przyspieszania, optymalizując przyjemność z jazdy i zmniejszając średnie zużycie paliwa (5,71 l/100 km) oraz emisję CO2 (129 g/km) o około 10% w porównaniu z silnikiem spalinowym o równoważnej mocy.

Wybierz trudniejszą drogę

silnik mild hybrid 130 4x4

Silnik 4x4

130 KM

mild hybrid

Nawet

10 %

mniejsze zużycie paliwaw cyklu mieszanym WLTP

Od

135 g/km

emisji CO₂według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji

Nawet

230 Nm

momentu obrotowego

Dacia Duster – hybrid 130

Technologia

Wyposażona w napęd na wszystkie koła i 6-biegową manualną skrzynię biegów, Dacia Duster mild hybrid 130 4x4 oferuje 5 trybów jazdy z selektorem Terrain Control, aby poradzić sobie na wszystkich rodzajach dróg.

Trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l jest wspomagany przez lekki układ hybrydowy 48V.

 

Działanie

Układ hybrydowy wspomaga silnik podczas fazy ruszania i przyspieszania, zmniejszając zużycie paliwa i emisję CO2 oraz gwarantując prawdziwą przyjemność z jazdy.
Hamowanie regeneracyjne ładuje akumulator o pojemności 0,8 kWh w sposób całkowicie przejrzysty dla kierowcy.

Dla długodystansowców

ECO-G 100

Silnik

100 KM

fabryczna instalacja LPG

Koszt użytkowania niższy o ponad

50 %

średnia cena LPG w Polsce na dzień 01.10.2025 wynosi 2,62 zł/l w porównaniu z 5,88 zł/l za Pb95. Źródło: e-petrol.pl

Od

122 g/km

emisji CO₂według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji

Nawet

1300 km

zasięguzgodnie z protokołem WTLP, cykl mieszany

ECO-G 100 – silnik Dustera

Technologia

Silnik Eco-G 100, idealny do pokonywania wielu kilometrów przez cały rok, wyposażony w fabryczną instalację LPG, posiada osobny zbiornik dla każdego rodzaju paliwa.

Silnik Eco-G 100 oferuje 6-biegową manualną skrzynię biegów.

 

Działanie

Przełączanie z benzyny na LPG odbywa się automatycznie (dwa zbiorniki zasilają wtedy silnik pojazdu kolejno w zależności od dostępnych rezerw paliwa) lub ręcznie.

 

Potężny i niezwykle wszechstronny

Silnik hybrid-G 150 4x4

Silnik

150 KM

mild hybrid 150 KM mocy łącznie

Koszt użytkowania niższy o ponad

50 %

średnia cena LPG w Polsce na dzień 01.10.2025 wynosi 2,62 zł/l w porównaniu z 5,88 zł/l za Pb95. Źródło: e-petrol.pl

Od

116 g/km

emisji CO₂według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji

Do

60 %

czasu w trybie w 100% elektrycznymw mieście

Dacia Duster – hybrid-g 150

Technologia

Ten hybrydowy pojazd 4x4 dwupaliwowy (benzyna / LPG) łączy moc 1,2-litrowego silnika benzynowego mild hybrid 48V o mocy 140 KM z przodu z mocą 31-konnego (w szczytowym momencie) silnika elektrycznego na tylnej osi.

Silnik spalinowy współpracuje z 6-biegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów, a silnik elektryczny z 2-biegową skrzynią biegów z biegiem neutralnym.

 

Działanie

Akumulator jest ładowany w trakcie jazdy dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, które pozyskuje energię podczas zwalniania i hamowania oraz umożliwia do 60% dłuższy czas jazdy po mieście na napędzie całkowicie elektrycznym.

Przełączanie z jednego rodzaju paliwa na drugie jest szybkie i niezauważalne dzięki przełącznikowi doskonale zintegrowanemu z deską rozdzielczą.