Opinie klientów Dacii DusterDacia Duster w opinii osób, które używają jej na co dzień

Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted

Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*

4.3 / 5 Dobrze

688 opinie w ciągu ostatnich 12 miesięcy

5 gwiazdki(ek)

54%

4 gwiazdki(ek)

28%

3 gwiazdki(ek)

9%

2 gwiazdki(ek)

4%

1 gwiazdki(ek)

2%

5.12.2024

Od czasu zakupu nie potrafią naprawić oprogramowania komputera pokladowego-samoczynny reset ptzebiegu

Oraz ciągłe zawieszającego się tabletu...masakra..serwis bezradny...

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Bardzo nam przykro z powodu opisanych nieprawidłowości związanych z komputerem pokładowym oraz zawieszającym się tabletem. Chcemy zapewnić, że traktujemy tę sprawę poważnie. Nasz Dział Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji udzielił odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie drogą mailową w dniu 11/12/2024 r. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do ponownego kontaktu z naszym Działem Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13.

8.12.2024

Nie dopracowane multimedia. (notorycznie zawieszający się tablet - nie działają funkcje sterowania samochodu), brak wiedzy w serwisach w temacie tej wersji samochodu.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

9.01.2025

Dziękujemy za Pańską opinię. Rozumiemy, że zawieszanie się panelu multimedialnego może być uciążliwe. Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13 w celu weryfikacji Pana przypadku.

8.04.2025

Przy temperaturze poniżej 5 stopni Celsjusza, nie jeździ na gazie. Poniżej zera świeca się wszystkie kontrolki, radio włącza się kiedy chce. Lipa straszna.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

14.05.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że samochód nie spełnił Pana oczekiwań, szczególnie w niższych temperaturach. Zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem – zależy nam na rozwiązaniu zgłoszonych problemów i poprawie Pana doświadczeń.

3.02.2025

Samochód kupiony w październiku 2024, wyświetlacz notorycznie wyłącza się, akumulator szwankuje. Zgłosiłam usterki w serwisie, czekam na wizytę w salonie.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.02.2025

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że problemy z wyświetlaczem i akumulatorem mogą być uciążliwe. Cieszymy się, że zgłosiła Pani usterki do serwisu – mamy nadzieję, że wizyta pozwoliła szybko rozwiązać te kwestie. W razie dodatkowych pytań lub potrzeby wsparcia, pozostajemy do dyspozycji na z naszej infolinii Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

4.12.2024

Na 5 mcy użytkowania 1,5 mca w serwisie . To moja piąta Dacia i raczej jest do kitu .Ilosc elektroniki sprawia ze codziennie jest obawa ,czy zapali

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Przykro nam z zaistniałą sytuacją, rozumiemy, jak mogła być ona dla Pana być frustrująca szczególnie przy wieloletnim zaufaniu do naszej marki. W celu doprecyzowania Pańskiej opinii nasz Dział Obsługi Klienta wkrótce się z Panem skontaktuje.

4.12.2024

Caly system. Czujniki wykrycia znaków. elektrozawór gazu. Wygluszenie drzwi. i nie chce mi sie wiecej wymieniac bo mnostwo jest problemow

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Przykro nam w związku z Pana opinią. Zależy nam na doprecyzowaniu i wyjaśnieniu poruszonych kwestii, dlatego uprzejmie prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

4.01.2025

Rozerwane poszycie fotela i po 6 miesiącach nadal niedostępny element. Źle spasowane elementy karoserii oraz odprysk lakieru na zderzaku

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

31.01.2025

Dziękujemy, że podzielił się Pan uwagami na temat swojego samochodu Dacia Duster. Mamy nadzieję, że zgłoszone przez Pana uwagi w Autoryzowanym Serwisem Dacia zostały wyjaśnione. Jeśli jednak nie zostały wyjaśnione, prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

4.12.2024

nic nie naprawiono, a nawet są inne ustawienia niż oddałem

co poprawić?

po prostu naprawić. kupiłem usługę z której nie mogę korzystać

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

27.12.2024

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią, chcielibyśmy poznać jej szczegóły. W związku z tym, uprzejmie prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

10.03.2025

Samochód się zepsuł od razu po odbiorze, 56 dni w serwisie, jakiś system piszczy mimo wyłączenia asystenta. Nie kupiła bym już Dacia.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

17.04.2025

Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro z powodu sytuacji, która spotkała Panią zaraz po odbiorze samochodu. Rozumiemy, jak duże może to być rozczarowanie – szczególnie przy tak długim czasie naprawy. Mamy nadzieję, że finalnie udało się rozwiązać wszystkie usterki. Jeżeli jednak problemy nadal występują prosimy o kontakt bezpośredni z infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.

6.12.2024

Wady na lakierze, po półrocznej batalii z dealerem skończyło się na zwrocie auta. Zła obsługa klienta, kadra nie wyszkolona.

DACIA_favicon

Nasza odpowiedź

31.01.2025

Bardzo nam przykro, że doszło do takiej sytuacji i że ostatecznie nie został Pan naszym klientem. Mamy jednak nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli okazję zmienić Pana opinię na lepszą.

* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.

Większe możliwości z Dusterem