Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
5.12.2024
Od czasu zakupu nie potrafią naprawić oprogramowania komputera pokladowego-samoczynny reset ptzebiegu
Oraz ciągłe zawieszającego się tabletu...masakra..serwis bezradny...
Nasza odpowiedź
27.12.2024
8.12.2024
Nie dopracowane multimedia. (notorycznie zawieszający się tablet - nie działają funkcje sterowania samochodu), brak wiedzy w serwisach w temacie tej wersji samochodu.
Nasza odpowiedź
9.01.2025
Dziękujemy za Pańską opinię. Rozumiemy, że zawieszanie się panelu multimedialnego może być uciążliwe. Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13 w celu weryfikacji Pana przypadku.
8.04.2025
Przy temperaturze poniżej 5 stopni Celsjusza, nie jeździ na gazie. Poniżej zera świeca się wszystkie kontrolki, radio włącza się kiedy chce. Lipa straszna.
Nasza odpowiedź
14.05.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że samochód nie spełnił Pana oczekiwań, szczególnie w niższych temperaturach. Zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem – zależy nam na rozwiązaniu zgłoszonych problemów i poprawie Pana doświadczeń.
3.02.2025
Samochód kupiony w październiku 2024, wyświetlacz notorycznie wyłącza się, akumulator szwankuje. Zgłosiłam usterki w serwisie, czekam na wizytę w salonie.
Nasza odpowiedź
27.02.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Rozumiemy, że problemy z wyświetlaczem i akumulatorem mogą być uciążliwe. Cieszymy się, że zgłosiła Pani usterki do serwisu – mamy nadzieję, że wizyta pozwoliła szybko rozwiązać te kwestie. W razie dodatkowych pytań lub potrzeby wsparcia, pozostajemy do dyspozycji na z naszej infolinii Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
4.12.2024
Na 5 mcy użytkowania 1,5 mca w serwisie . To moja piąta Dacia i raczej jest do kitu .Ilosc elektroniki sprawia ze codziennie jest obawa ,czy zapali
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Przykro nam z zaistniałą sytuacją, rozumiemy, jak mogła być ona dla Pana być frustrująca szczególnie przy wieloletnim zaufaniu do naszej marki. W celu doprecyzowania Pańskiej opinii nasz Dział Obsługi Klienta wkrótce się z Panem skontaktuje.
4.12.2024
Caly system. Czujniki wykrycia znaków. elektrozawór gazu. Wygluszenie drzwi. i nie chce mi sie wiecej wymieniac bo mnostwo jest problemow
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Przykro nam w związku z Pana opinią. Zależy nam na doprecyzowaniu i wyjaśnieniu poruszonych kwestii, dlatego uprzejmie prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
4.01.2025
Rozerwane poszycie fotela i po 6 miesiącach nadal niedostępny element. Źle spasowane elementy karoserii oraz odprysk lakieru na zderzaku
Nasza odpowiedź
31.01.2025
Dziękujemy, że podzielił się Pan uwagami na temat swojego samochodu Dacia Duster. Mamy nadzieję, że zgłoszone przez Pana uwagi w Autoryzowanym Serwisem Dacia zostały wyjaśnione. Jeśli jednak nie zostały wyjaśnione, prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
4.12.2024
nic nie naprawiono, a nawet są inne ustawienia niż oddałem
co poprawić?
po prostu naprawić. kupiłem usługę z której nie mogę korzystać
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią, chcielibyśmy poznać jej szczegóły. W związku z tym, uprzejmie prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
10.03.2025
Samochód się zepsuł od razu po odbiorze, 56 dni w serwisie, jakiś system piszczy mimo wyłączenia asystenta. Nie kupiła bym już Dacia.
Nasza odpowiedź
17.04.2025
Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro z powodu sytuacji, która spotkała Panią zaraz po odbiorze samochodu. Rozumiemy, jak duże może to być rozczarowanie – szczególnie przy tak długim czasie naprawy. Mamy nadzieję, że finalnie udało się rozwiązać wszystkie usterki. Jeżeli jednak problemy nadal występują prosimy o kontakt bezpośredni z infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
6.12.2024
Wady na lakierze, po półrocznej batalii z dealerem skończyło się na zwrocie auta. Zła obsługa klienta, kadra nie wyszkolona.
Nasza odpowiedź
31.01.2025
Bardzo nam przykro, że doszło do takiej sytuacji i że ostatecznie nie został Pan naszym klientem. Mamy jednak nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli okazję zmienić Pana opinię na lepszą.
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
Bardzo nam przykro z powodu opisanych nieprawidłowości związanych z komputerem pokładowym oraz zawieszającym się tabletem. Chcemy zapewnić, że traktujemy tę sprawę poważnie. Nasz Dział Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji udzielił odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie drogą mailową w dniu 11/12/2024 r. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do ponownego kontaktu z naszym Działem Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13.