Opinie na temat Dustera zebrane przez E-Trusted
Dowiedz się, co mają do powiedzenia nasi klienci, zweryfikowani i certyfikowani przez niezależną platformę Trusted Shops, najbardziej zaufaną markę e-commerce w Europie*
4.12.2024
Problem z system multimedialnym jest trochę męczący. Czujniki i kamy żyją swoim życiem, raz działają a czasem nie. Tablet też raz się włącza a czasem nie, trochę taka wersja beta. Szkoda że robicie sobie testy na produkcji a ASO nadal nic nie wie o aktualizacji.
Nasza odpowiedź
27.12.2024
5.12.2024
Multimedia zawieszające się , sporadycznie działająca kamera, trzaski tylnej półki, trzaski na dziurach boczku od kierowcy
W moim poprzednim aucie skoda octavia rocznik 2014 nic takiego nie miało miejsca, a te auta dzieli przecież 10 lat.
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami i przykro nam z powodu napotkanych niedogodności. Doceniamy, że podzielił się Pan swoimi spostrzeżeniami, ponieważ pomagają nam one w doskonaleniu naszych produktów. W celu weryfikacji zgłoszonych przez Pana kwestii zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z najbliższym Autoryzowanym Serwisem Dacia. Jeśli taka wizyta miała już miejsce, a ma Pan dalsze uwagi, prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
10.02.2025
Przełączanie na gaz dopiero po przejechaniu ok.10 km. A na chwilę obecną, popsuło się przełączanie na gaz- 4 miesiące od zakupu pojazdu i czekam na wizytę w serwisie. Dacia Duster poprzednia z 2022r nie sprawiała takich problemów.
Nasza odpowiedź
27.02.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że napotkał Pan trudności z przełączaniem na gaz. Rozumiemy, że oczekiwanie na wizytę w serwisie może być frustrujące. Jeśli nadal potrzebuje Pan wsparcia, prosimy o kontakt telefoniczny z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804, aby omówić szczegóły.
4.05.2025
Auto po 2 tygodniach i przejechaniu niespełna 600 km, wyświetliło komunikat STOP, serwis i odjechało na lawecie.
Przez pierwszy miesiąc 4 dni w serwisie i rozkładają ręce, bo nie mają wytycznych z centrali, jak tę usterkę naprawić.
Nasza odpowiedź
26.05.2025
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że spotkała Panią taka sytuacja – doskonale rozumiemy, jak duży zawód może sprawić awaria nowego auta i związany z tym brak dostępności pojazdu.
Jeśli sprawa nadal nie została rozwiązana, prosimy o bezpośredni kontakt z Infolinią Dacia pod numerem 800 900 804. – postaramy się przyspieszyć działania i zapewnić pełne wsparcie.
4.12.2024
Jeżeli auto jest wypuszczone i ma niedoróbki w postaci problemów z układem elektrycznym dodatkowo dowiaduje się że czeka kolejną wizyta związana z softem to kto zwróci pieniądze za czas zmarnowany na remonty związane z usterkami
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Przykro nam w związku z Pana rozczarowaniem. Zależy nam na doprecyzowaniu i wyjaśnieniu poruszonych kwestii, dlatego uprzejmie prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
15.03.2025
Od momentu wyjazdu z salonu w Częstochowie mam problem z instalacją LPG.
Serwis nie potrafi naprawić instalacji gazowej. Jestem bardzo niezadowolony z tego powodu. W związku powyższym będę podejmował odpowiednie kroki.
9.03.2025
Elektronika wymaga naprawy, wyskakujące błędy w tym min. błąd połączenia z telefonem, pokazywanie się błędu serwis “sprawdź blokadę kierownicy” problem na serwisie nie rozwiązany. Wyciszenie przy prędkości 120 km/h
Nasza odpowiedź
17.04.2025
Pani opinia jest dla nas bardzo ważna. Przykro nam, że auto nie spełniło oczekiwań. Producent analizuje wszelkie uwagi i na ich podstawie wprowadza udoskonalenia w swoich produktach.
Chcielibyśmy poznać więcej szczegółów, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
16.03.2025
Niestety jestem bardzo zawiedziony, ponieważ cały czas nie działa instalacja gazowa. Byłem w serwisie już dwa razy, ale bez żadnej poprawy, dodatkowo na wizytę w serwisie trzeba długo czekać
Nasza odpowiedź
17.04.2025
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nadal napotykał Pan trudności z instalacją gazową w swoim samochodzie, zwłaszcza po dwóch wizytach w serwisie. Rozumiemy, jak frustrujące może być to doświadczenie, zwłaszcza gdy oczekuje się szybkiej naprawy.
Jeśli sprawa nie została jeszcze zakończona, prosimy o telefon na infolinię Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
4.12.2024
Tablet sprawia wiele problemów.Zawiesza się często .Brak podświetlenia panelu przycisków klimatyzacji i Świateł awaryjnych.Okresowo wyłączają się też sygnały dźwiękowe czujników parkowania
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Przykro nam w związku z opisaną sytuacją. Rozumiemy, że może być ona uciążliwa. W celu weryfikacji zgłoszonych przez Panią kwestii zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z najbliższym Autoryzowanym Serwisem Dacia. Jeśli taka wizyta miała już miejsce, a ma Pani dalsze uwagi, prosimy o kontakt z naszą Infolinią Dacia pod numerem telefonu 800 900 804.
1.12.2024
Problem zaczął się 3 dni po zakupie, problem z softem, serwis zwleka, nie ma żadnej konkretnej daty, reklamacja napisana-nic nie dało. OGÓLNIE DACIA KPI SOBIE Z KLIENTÓW!!
Nasza odpowiedź
27.12.2024
Rozumiemy, że sytuacja dla Pana jest niekomfortowa, a napotkane problemy nie zostały jeszcze rozwiązane. Uprzejmie informujemy, że pracownik Działu Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji wkrótce się z Panem skontaktuje.
* Od 1999 roku Trusted Shops oferuje sprzedawcom internetowym połączenie usługi zaufanej marki i ochrony kupującego. Trusted Shops łączy społeczność kilkudziesięciu milionów chronionych konsumentów w całej Europie, robiących zakupy u 25 000 sprzedawców internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops. eTrusted to platforma informacji zwrotnych zgodna z przepisami RODO, pozwalająca konsumentom na wystawianie autentycznych opinii podczas interakcji z marką.
Przykro nam w związku z napotkanymi trudności z systemem multimedialnym oraz innymi funkcjami. Rozumiemy, jak ważna jest niezawodność, i doceniamy, że podzielił się Pan swoimi uwagami. Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem telefonu 22 852 41 13 w celu weryfikacji Pana przypadku.