Najoszczędniejszy w mieście
Silnik
155 KM
full hybrid155 KM mocy łącznie
Nawet
40 %
mniejsze zużycie paliwana cykl WLTP w mieście
Od
105 g/km
emisji CO2według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji
Jedź do
80 %
czasu w trybie w 100% elektrycznymw mieście
Technologia
Bigster Hybrid 155 łączy 4-cylindrowy silnik o mocy 109 KM 1, silnik elektryczny o mocy 49 KM 1, akumulator 1,4 kWh (280 V) i innowacyjną wielotrybową automatyczną skrzynię biegów bez sprzęgła.
Działanie
Silnik Bigstera full hybrid o mocy 155 KM i maksymalnym momencie obrotowym 205 Nm 2 oferuje dynamiczny, w 100% elektryczny rozruch i szybkie przyspieszenie. Akumulator jest ładowany w trakcie jazdy dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, które pozyskuje energię podczas zwalniania i hamowania oraz umożliwia do 80% dłuższy czas jazdy po mieście na napędzie w pełni elektrycznym.
1 Moc podana 155 KM, moc rzeczywista 158 KM.
2 Moment obrotowy silnika elektrycznego 205 Nm, moment obrotowy silnika spalinowego 172 Nm
Najbardziej dynamiczny
Silnik
140 KM
mild-hybrid
Nawet
10 %
mniejsze zużycie paliwaw cyklu mieszanym WLTP
Od
122 g/km
emisji CO2według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji
Nawet
230 Nm
momentu obrotowego
Technologia
TCe 140 KM to połączenie 3-cylindrowego turbodoładowanego silnika benzynowego nowej generacji o pojemności 1,2 l opartego na cyklu Millera (zoptymalizowana wydajność i mniejsze straty podczas pompowania) z układem mild hybrid 48 V i 6-biegową manualną skrzynią biegów.
Działanie
System hybrydyzacji wspomaga silnik spalinowy podczas fazy rozruchu i przyspieszania, optymalizując przyjemność z jazdy i zmniejszając średnie zużycie paliwa (5,71 l/100 km) oraz emisję CO2 (122 g/km) o około 10% w porównaniu z silnikiem spalinowym o równoważnej mocy.
Zjedź z utartych szlaków
Silnik 4x4
130 KM
mild hybrid
Nawet
10 %
mniejsze zużycie paliwaw cyklu mieszanym WLTP
Od
134 g/km
emisji CO2według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji
Do
230 Nm
momentu obrotowego
Technologia
Wyposażony w napęd na wszystkie koła i 6-przełożeniową manualną skrzynię biegów, Bigster TCe 130 4x4 oferuje 5 trybów jazdy z przekładnią Terrain Control, aby poradzić sobie na wszystkich rodzajach dróg.
Trzycylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 litra jest wspomagany przez układ mild hybrid 48V.
Działanie
Układ hybrydowy wspomaga silnik podczas fazy ruszania i przyspieszania, zmniejszając zużycie paliwa i emisję CO2 oraz gwarantując doskonałą przyjemność z jazdy.
Hamowanie regeneracyjne ładuje akumulator o pojemności 0,8 kWh w sposób całkowicie przejrzysty dla kierowcy.
Dla długodystansowców
Silnik
140 KM
mild hybrid
Nawet
10 %
mniejsze zużycie paliwaw cyklu mieszanym WLTP
Od
118 g/km
emisji CO2według protokołu WLTP, może się różnić w zależności od wersji i opcji
Ponad
1400 km
łącznego zasięgułączny zasięg ze zbiornikami benzyny i LPG
Technologia
Silnik ECO-G 140 może być zasilany benzyną lub skroplonym gazem ropopochodnym (LPG), z których każdy ma własny zbiornik.
Bigster oferuje po raz pierwszy 3-cylindrowy silnik 1,2 l z turbodoładowaniem, łączący dwupaliwową jednostkę benzyna + LPG i układ mild hybrid 48V.
Działanie
Przełączanie z jednego paliwa na drugie jest szybkie i niezauważalne dzięki przełącznikowi doskonale zintegrowanemu z deską rozdzielczą. Układ hybrydowy wspomaga silnik podczas ruszania i przyspieszania, optymalizując przyjemność z jazdy i wydajność.