Aktualne informacje

W tym trudnym momencie jesteśmy dla Ciebie, w razie pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Drogi kliencie!

Zdrowie i bezpieczeństwo Twoje oraz naszych pracowników jest dla nas najważniejsze.

Działamy i służymy pomocą Tobie i Twojej Dacii. Staramy się, aby w tym trudnym czasie nasze usługi były dostosowane do potrzeb naszych klientów. Zachowujemy także najwyższe środki bezpieczeństwa i higieny podczas świadczenia usług.

  1. W trosce o Twoje i nasze zdrowie:
    • Nasi pracownicy przestrzegają zaleceń Ministerstwa Zdrowia i znają wszystkie procedury, a ich stan zdrowia jest stale przez nas monitorowany.
    • Dbamy o czystość i higienę naszego salonu oraz strefy klienta w serwisie.
    • W trosce o zdrowie klientów i pracowników organizujemy wizyty klientów co 20 minut, aby uniknąć kolejek i ograniczyć liczbę osób oczekujących na odbiór auta w serwisie lub na spotkanie z naszym sprzedawcą.
    • Zachowujemy bezpieczny dystans, używamy płynów dezynfekujących, a miejsca szczególne jak toalety i klamki są regularnie dezynfekowane przez nasz serwis sprzątający.
  2.  

  3. Serwis:
    • Możesz zamówić wybraną usługę serwisową za pomocą Dacia Shop.  Wystarczy podać nr rejestracyjny lub VIN, przebieg oraz wybrać Twojego dealera aby zobaczyć ofertę przeznaczoną dla Twojej Dacii
    • Przygotowaliśmy usługę door to door. Odbierzemy od Ciebie auto i po wykonanej usłudze odstawimy je z powrotem do Ciebie. O szczegóły zapytaj swojego dealera przez Formularz kontaktowy Dacia Shop.
    • Elementy wnętrza samochodu narażone na dotyk zostaną zdezynfekowane, dezynfekujemy kierownicę, dźwignie zmiany biegów, klamki drzwi. Przypominamy również, że standardy ochrony wnętrza samochodu obejmują zabezpieczenie plastikową osłoną fotela kierowcy, kierownicy, dźwigni zmiany biegów i hamulca ręcznego.
    • Wykonujemy odkażanie wnętrza kabiny różnymi metodami czyszczenia (ozonowanie, czyszczenie za pomocą urządzenia Aircomatic, ultradźwięki).

     

  4. Ubezpieczenia:
    • W sprawie oferty ubezpieczenia komunikacyjnego zapraszamy do kontaktów mailowych i telefonicznych z naszymi Doradcami Ubezpieczeniowymi, którzy przygotują i przedstawią najkorzystniejszą ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego i przekażą ją drogą mailową.
  5.  

  6. Sprzedaż samochodów:
    • Zapraszamy do wirtualnego salonu, w którym bez wychodzenia z domu sprawdzisz szeroką ofertę samochodów osobowych oraz dostawczych do natychmiastowego odbioru. Zapytaj o szczegóły, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą w dogodny dla Ciebie sposób i zaprezentuje wybraną przez Ciebie ofertę. Telefonicznie ustalicie warunki zakupu samochodu i wszystkie dodatkowe usługi i akcesoria. Zamówienie otrzymasz od nas mailem. Wpłacasz zaliczkę na wskazane konto i gotowe!
  7.  

  8. Kontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób: telefon, e-mail lub formularz. Odpowiadamy na wszystkie zapytania.
Serwis Dacia

Lista serwisów

Sprawdź aktualne godziny otwarcia serwisów i dane kontaktowe