Trzy miliony egzemplarzy Dacii sprzedanych od 2004 roku!

  • W ciągu zaledwie 10 lat Dacia podbiła serca ponad 3 milionów klientów z Europy i pozaeuropejskich krajów śródziemnomorskich.
  • Trzymilionowy sprzedany egzemplarz Dacii to Sandero Stepway, zakupiony przez klienta z Hiszpanii.
  • Kluczyki do nowego samochodu przekazał Nicolas Wertans, dyrektor Grupy Renault ds. sprzedaży na świat.
Dacia Dokker Embleme

Na stoisku Dacii na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu Andres Palomo Paz otrzymał z rąk Nicolasa Wertansa, dyrektora Grupy Renault ds. sprzedaży na świat, kluczyki do nowej Dacii Sandero Stepway – 3-milionowego egzemplarza tego modelu sprzedanego od 2004 r.

Fakt, że sprzedano 3 miliony samochodów marki, która swoje odrodzenie przeżyła niespełna 10 lat temu, sprawia, że Dacia jest w świecie motoryzacji ewenementem! – podkreśla Nicolas Wertans, dyrektor Grupy Renault ds. sprzedaży na świat. – Marka nawiązała z klientami silne więzi oparte na zaufaniu i bliskości. Osiągnęła to, ponieważ idealnie zaspokaja potrzeby klientów poszukujących samochodów niezawodnych i bezpiecznych, z nowoczesnym wyposażeniem i ofertą usług w przystępnej cenie.

 

Dacia: historia sukcesu

2014 to dla Dacii znakomity rok – w pierwszym półroczu sprzedaż samochodów marki wzrosła o 24,4%.

Wyniki Dacii, dysponującej najmłodszą gamą na rynku, rosną we wszystkich krajach europejskich. Na tym obszarze geograficznym w pierwszym półroczu 2014 roku wzrost sprzedaży samochodów marki wyniósł 36,2%.

Pomimo niesprzyjającej sytuacji rynkowej Dacia jest też coraz bardziej obecna w pozaeuropejskich państwach regionu śródziemnomorskiego.

Po tym, jak w 2013 roku wprowadzona została na rynek w 6 krajach (w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Danii, Norwegii, na Cyprze i na Malcie), Dacia nadal się rozwija, a przed końcem bieżącego roku wejdzie do sprzedaży w Izraelu.