Sprzedano już 3 500 000 pojazdów Dacia!

• W nieco ponad 10 lat liczba klientów, których urzekła Dacia, przekroczyła 3 500 000 w Europie oraz w krajach regionu Morza Śródziemnego.

• 3 500 000 egzemplarz marki Dacia to Sandero Stepway zakupiony przez klientkę z Wielkiej Brytanii.

• Kluczyki pojazdu zostały przekazane Jody Panov przez Denisa Le Vota, dyrektora handlowego regionu Europa G9, w salonie marki Dacia w Mill Lane (na przedmieściach Londynu).


W piątek, 32-letnia Jody Panov otrzymała od Denisa Le Vota, dyrektora handlowego regionu Europa G9, klucze do 3 500 000 sprzedanego egzemplarza marki Dacia od chwili odrodzenia marki w 2004 roku. Jody Panov, mężatka z dwójką dzieci, jest odtąd dumną właścicielką modelu Dacia Sandero Stepway.

Dziś przekazujemy 3 500 000 kluczyki do samochodu Dacia i bardzo się cieszę, że odbywa się to w Wielkiej Brytanii, w miejscu, w którym wprowadziliśmy markę na rynek w 2013 roku – wyjaśnia Denis Le Vot, dyrektor handlowy regionu Europa G9 Grupy Renault. – Przekraczając próg 3,5 miliona klientów, marka Dacia potwierdza swój sukces osiągnięty prostą i jasną obietnicą, idealnie odpowiadającą oczekiwaniom klientów poszukujących niezawodnych i bezpiecznych pojazdów, z ofertą nowoczesnego wyposażenia i usług, w przystępnych cenach.

Dacia: ponad 10 lat sukcesów

W nieco ponad 10 lat Dacia sprzedała ponad 3 500 000 pojazdów w Europie oraz w krajach regionu Morza Śródziemnego.

Dwa lata po całkowitym odnowieniu gamy modeli marka Dacia kontynuuje swój rozwój. W pierwszej połowie 2015 roku sprzedaż marki Dacia wzrosła o 10,1% i wyniosła 290 024 pojazdy.

W Europie sprzedaż wzrosła o 5,5% w pierwszym półroczu do liczby 205 436 sztuk. We Francji Dacia nadal zajmuje silną 5 pozycję na rynku samochodów osobowych z 5,3% udziałów w rynku oraz 4 miejsce w zakresie sprzedaży skierowanej do klientów indywidualnych.
Na polskim rynku samochodów osobowych Dacia zamyka pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych marek samochodowych.

W pierwszym półroczu 2015 roku 19 z 44 państw, w których sprzedawana jest Dacia, ustanowiło rekordy sprzedaży.

Rosnąca społeczność klientów

W kilku krajach miały miejsca wydarzenia przyciągające wielu klientów i ukazujące przywiązanie klientów do marki. We Francji 11 000 osób przybyło na uroczystości rocznicowe marki Dacia, w Republice Czeskiej zebrało się 6 000 osób, z kolei na ogromnym pikniku w Danii bawiło się 3 000 osób, a w Niemczech – 3 400 osób. Natomiast z okazji 10-lecia marki Dacia w Maroku 4 500 osób wzięło udział w koncercie międzynarodowej gwiazdy muzyki raï — Khaleda; koncert oglądały również setki tysięcy telewidzów.

Z roku na rok te wydarzenia społeczne przybierają na znaczeniu. To prawdziwe chwile wspólnej zabawy, które tworzą silny związek klientów i marki. Gdy mowa o mediach społecznościowych, w zaledwie 5 lat marka Dacia zgromadziła już prawie 2 800 000 fanów na Facebooku.