Duster internetowym samochodem roku 2011

Duster internetowym samochodem roku 2011

Duster, najpopularniejszy model w gamie Dacia, został wybrany Internetowym Samochodem Roku 2011 w kategorii aut nowych zdecydowanie wyprzedzając konkurencję.

Natomiast marka Dacia znalazła się na 4 miejscu zestawienia prezentującego najczęściej oglądane marki w serwisach motoryzacyjnych Grupy Allegro.

Laureaci plebiscytu na Internetowy Samochód Roku wybierani są na podstawie analiz wyszukiwań użytkowników serwisów motoryzacyjnych Grupy Allegro. W kategorii aut nowych zwycięzca to najczęściej wyszukiwany samochód z wykorzystaniem konfiguratora na stronie mojeauto.pl.

W tegorocznym podsumowaniu Duster zdecydowanie wyprzedził konkurencję zdobywając 330579 punktów. Duster to pierwszy model z segmentu kompaktowych SUV-ów, który znalazł się na szczycie tej listy.

Duster to szósty model z gamy Dacia (w zależności od kraju). W Polsce zadebiutował w kwietniu 2010 r. Charakteryzuje go przede wszystkim bezkonkurencyjny stosunek ceny do przestronności wnętrza i pojemności bagażnika, ale również: własności terenowe, niskie zużycie paliwa oraz niskie koszty eksploatacji. Samochód oferowany jest w trzech wersjach wyposażenia: Duster, Ambiance oraz Laureate i w następujących wersjach silnikowych: 1.6 16V 105 4x2 i 4x4, 1.5 dCi 110 4x2 i 4x4, 1.5 dCi 90 4x2 oraz 1.6 16V 105 4x2 z fabryczną instalacją LPG.

Od momentu wprowadzenia na polski rynek Duster budzi duże zainteresowanie klientów, do końca stycznia br. sprzedano około 6 000 sztuk tego modelu. Największym zainteresowaniem cieszy się najlepiej wyposażona wersja - Laureate.