Powrót

Dacia Lodgy

Wszystko o Powrót

Mechanika

  • Duży wybór jednostek napędowych

    Dacia Lodgy jest oferowana z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, spełniającymi potrzeby kierowców w różnych warunkach ruchu drogowego. Dostępne są dwa silniki benzynowe: niezawodny, sprawdzony i przystępny cenowo 1.6 MPI oraz najnowszy, mocniejszy, lecz mimo to tani w codziennym użytkowaniu turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem TCe 115. Jeśli chodzi o jednostki wysokoprężne, to ferta obejmuje dwie wersje dCi 90 i dCi 110, cieszące się światowym uznaniem z racji swojej niezawodności i wysokich osiągów, bazujące na tym samym bloku silnika 1.5 dCi. Powszechnie uznana przez klientów i prasę motoryzacyjną wysoka jakość i niezawodność Dacii stanowi jedną z fundamentalnych wartości Lodgy. Podobnie jak w przypadku pozostałych modeli z gamy samochodów Dacia, silniki montowane w Lodgy bazują na sprawdzonych rozwiązaniach technicznych Grupy Renault.

  • TCe 115 - silnik nowej generacji

    Innowacyjny

    TCe 115: kwintesencja zaawansowanych technologii Grupy Renault. Jest to nowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem o pojemności skokowej 1,2l, stanowiący połączenie wysokich osiągów, przyjemności prowadzenia, niewielkiego zużycia paliwa i niskiego poziomu emisji CO2

     

    Oszczędny i przyjazny dla środowiska


    Przyjemny w prowadzeniu
    Przyjemność prowadzenia przede wszystkim! Napędzana silnikiem TCe 115 Dacia Lodgy dysponuje elastyczną, mocną i dynamiczną jednostką, zapewniającą jej bardzo dobre przyspieszenia przy ruszaniu i na kolejnych biegach. Maksymalny, wynoszący 190 Nm moment obrotowy jest osiągalny już przy 2 000 obr./min. Hałasy silnika są skutecznie wytłumione, co zapewnia wyższy poziom komfortu, bezstresową jazdę i mniejsze zmęczenie.